Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Marketingplanning | combipakket

Paperback Nederlands 2021 3e druk 9789037259339
Voormalig top 100Totaal 7 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Deze titel bereidt voor op de examenstof over marketingbeleid en planning. Ook krijgt u online toegang tot een voorbeeldcase van een marketingplan. Dankzij een mix van theorie en praktijk leert u studenten met dit boek de ins en outs kennen van het plannen voor marketing.

Uniek aan dit boek
- Een praktisch en overzichtelijk gestructureerd studieboek waarin informatie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten.
- De student kan stapsgewijs de materie tot zich nemen.
- No-nonsense vormgeving met een rustige bladspiegel en niet te lange alinea’s.
- De enige ‘moeilijke’ woorden zijn de begrippen waar de beroepsbeoefenaar mee moet werken en die uw student dus moet kennen.
- Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken.

Digitale leeromgeving
Alle opdrachten zijn ook opgenomen in de digitale leeromgeving. Weblinks, video’s en documenten zijn direct te raadplegen. Elk hoofdstuk wordt in de digitale leeromgeving afgesloten met een ad random oefentoets, die de student onbeperkt zelfstandig kan starten. Per vraag wordt direct feedback getoond. Daarnaast zijn er twee voorbereidende examentoetsen beschikbaar, deze kunnen als afsluiting door de docent worden ingezet.

Combipakket
Dit combipakket bestaat uit een theorie- en werkboek en een licentie die toegang geeft tot de digitale leeromgeving met alle opdrachten. Deze licentie is geldig gedurende één jaar en kan kosteloos verlengd worden.

Specificaties

ISBN13:9789037259339
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Druk:3
Verschijningsdatum:19-1-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:
Serie:Pitch

Expertrecensies (2)

recensie
Marketingplanning
Marcel Boons | 22 december 2009
Veel managers worstelen met het opstellen van strategische plannen. Dat is niet verwonderlijk; de literatuur vertelt vaak wel wat er in een dergelijk plan moet staan, maar laat achterwege hoe je het opstellen van een strategisch plan aanpakt. Sicco Santema en Jeroen van de Rijt springen in op deze behoefte. 'Marketingplanning' biedt bovendien veel ondersteunende voorbeelden die helpen bij het nemen van veelvoorkomende horden bij het opstellen van een strategisch marketingplan. Het maken van keuzes is de kern van de oplossing.
Lees verder
recensie
Marketingplanning
Hugo-Jan Ruts | 6 maart 2008
Rien Hummel heeft met 'Marketingplanning' een degelijk boek geschreven dat een nuchter overzicht geeft van de marketingtheorie. Voor de doorwinterde marketeer heeft het echter niets nieuws te bieden.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Kees Benschop

Kees Benschop studeerde economie en culturele antropologie. Hij werkte als consultant voor ontwikkelingsprojecten en als field officer voor UNHCR, waarna hij het onderwijs in ging. Daar raakte hij gespecialiseerd in tempodifferentiatie en individuele leertrajecten. Daarvoor is helder en toegankelijk leermateriaal nodig. Met het maken daarvan heeft hij 25 jaar ervaring. Marketing is één van zijn interessegebieden. In de gangbare economische modellen wordt aansluiting van vraag en aanbod als vanzelfsprekend verondersteld. Maar, zegt hij, goede aansluiting van aanbod bij de vraag is moeilijker dan je op het eerste gezicht zou denken, en het is maar een minderheid van aanbieders die daar echt goed in is. Volop te leren dus, voor studenten en voor aanbieders.

Andere boeken door Kees Benschop

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingplanning | combipakket