Six Sigma voor Dummies
Paperback Nederlands 2013 4e druk 9789043013963Samenvatting
Six Sigma is een kwaliteitsverbeteringssysteem dat voor het eerst geïntroduceerd werd door Motorola in 1987. Six Sigma kan onder andere worden gebruikt voor verbetering van producten en verbetering van bedrijfs- en arbeidsprocessen. Hoewel Six Sigma nog steeds aan populariteit wint en steeds vaker wordt ingezet bij kleine en grote bedrijven, zijn er nog vele mensen die de ins en outs ervan niet kennen.
In 'Six Sigma voor Dummies', een ideaal onderwerp voor het Voor Dummies-format, leren managers in diverse vakgebieden wat het is, wat het voor de organisatie kan betekenen, hoe het toe te passen is en vooral hoe het veel geld kan besparen. De auteurs van dit boek zijn allen reeds jaren professioneel bezig met Six Sigma, zowel bij de ontwikkeling als de implementatie ervan.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. De grondbeginselen van Six Sigma
2. De doorbraakstrategie
3. Het landschap van Six Sigma-tools en technologie
4. Het deel van tientallen
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan