Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het Social Media boekje

Hoe jezelf en je product online te branden en te verkopen

Gebonden Nederlands 2011 1e druk 9789043023733
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Gebruik social media om uzelf te promoten en uw product te verkopen! Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kunt u uw bedrijf promoten en laten groeien, beter dan uw concurrenten en beter dan de economie in het algemeen.

Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is nu ook niet het moment om u druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, u concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen u helpen uw merkbekendheid te vergroten, uw reputatie te vestigen en uw bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!

Specificaties

ISBN13:9789043023733
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:191
Druk:1
Verschijningsdatum:29-10-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Het Social Media boekje
Wijnand van Lieshout | 17 januari 2014
Het Social Media boekje, hoe jezelf en je product online te promoten en te verkopen, is geschreven door Jeffrey Gitomer en uitgegeven door Pearson Benelux. Het is een vertaling uit het Engels van het boek: Social Boom! How to master business social media. Het is uitgegeven in maart 2011. De Nederlandse vertaling is van april 2013 (tweede druk).
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer is een van de meest gevraagde en inspirerendste sprekers ter wereld. Hij mag de grootste internationale concerns tot zijn klanten rekenen. Gitomer schreef onder meer de bestsellers 'Het Rode Boekje voor Verkopers', 'Het Zwarte Boekje voor Netwerkers' en 'Het Social Media Boekje'.

Andere boeken door Jeffrey Gitomer

Inhoudsopgave

Mogelijkheden van de social media explosie!
De Facebook-explosie!
De LinkedIn-explosie!
De Twitter-explosie!
De YouTube-explosie!
De lijm!
Sociale explosie!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het Social Media boekje