

De geheimen van non-verbale communicatie
Weten wat anderen denken
Paperback Nederlands 2009 9789044718478Samenvatting
De gedachten van anderen kunnen lezen - het spreekt waarschijnlijk tot ieders verbeelding. Het doet ons meteen denken aan bovennatuurlijke krachten, aan het 'zesde zintuig', dat slechts weinigen onder ons bezitten. Maar in dit boek bewijst Marc Salem, mentalist en autoriteit op het gebied van non-verbale communicatie, dat ieder van ons de mentale vermogens bezit om te achterhalen wat anderen denken. Door bepaalde vaardigheden, zoals uw observatievermogen en intuïtie, verder te ontwikkelen leert u de verborgen boodschap achter elke conversatie, onderhandeling of interactie ontcijferen. Hoe u dat precies moet doen, wordt in dit boek glashelder en aan de hand van talrijke oefeningen uitgelegd:
- Leer de wereld om u heen op een andere manier observeren en ontwikkel uw focus en concentratievermogen;
- Scherp uw intuïtie aan en vergroot zo uw probleemoplossend vermogen;
- Lees de non-verbale boodschappen van anderen en onderscheid waarheden van leugens;
- Leer verborgen boodschappen overbrengen om anderen te sturen en beïnvloeden.
Ontwikkel uw mentale vermogens en ontdek hoe deze nieuwe krachten uw leven kunnen veranderen.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Over Marc Salem
Inhoudsopgave
Deel 1: De hardwaresleutels
1. Ontspanning (sleutel 1)
2. Aandacht (sleutel 2)
3. Betekenis (sleutel 3)
4. Betekenis, deel 2
5. Betekenis, deel 3
Deel 2: De softwaresleutels
6. Vertrouw op uw intuïtie (sleutel 4)
7. Geest en geheugen (sleutel 5)
8. Spel (sleutel 6)
9. Het zit allemaal in de geest
Bijlagen
Dankbetuigingen
Register
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan