
Lees verder
Jan Engelbregt (1947) werkt sinds 1984 als zelfstandige organisatieadviseur vanuit Alkmaar.
Meer over Jan EngelbregtHollen of stilstaan, zo kenmerken veel managers van dienstverlenende bedrijven de werklast van hun organisatie. Immers: bij dienstverlenende organisaties staat de klant centraal en die klant verschijnt niet per se op de momenten die u wenst en in de mate die voor een bedrijf hanteerbaar is.
In dit boek laat de auteur zien welke logistieke concepten en systemen een rol spelen in het beter organiseren van de verschillende stromen. Interne processen kunnen hierdoor beter worden ingericht naar de eisen en wensen van de markt, de werkdruk kan beter worden verdeeld en er kan winst worden geboekt in termen van efficiëntie, doorlooptijd en kostenbeheersing.
De auteur reikt gereedschappen uit de logistiek aan om grip te krijgen op de informatie- en werkstromen binnen dienstverlenende organisaties. Hierbij komen zowel de organisatorische als de meer technische, rekenkundige aspecten aan de orde.
'Logistiek voor dienstverlenende organisaties' laat op overtuigende wijze zien hoe logistiek denken een bijdrage kan leveren aan het verbeteren van dienstverleningsprocessen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken