Lees verder
How Advertising Will Heal the World and Your Business
Paperback Engels 2011 1e druk 9789048419272Samenvatting
De tijd is gekomen voor een radicale paradigmaverschuiving in het huidige merkenmanagement. Waar in het verleden leek of merken zich hoofdzakelijk concentreerde op het vervullen van hedonistische individuele behoeften, wordt het steeds duidelijker dat mensen wachten op merken die hen helpen anderen te helpen. Deze zogenaamde 'Zinvolle Prosocial Brands' helpen bij de vervulling van een sterke fundamentele en groeiende behoefte: de noodzaak om een zinvol leven te leven.
Dit boek, gebaseerd op uitgebreid onderzoek van de 16 grootste economieën in de wereld, onthult nieuwe inzichten en bevat praktische kennis waarmee u uw merk kunt laten groeien én een positieve impact op onze wereld kunt bewerkstelligen.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Preface
1. The meaning of life
2. Companies, brands and meaning
3. Building Meaningful Prosocial Brands
4. Let's do this together
5. Research design
Notes and references
Acknowledgements
About the author
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan