Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 51% korting

Get Social in Business - Geactualiseerde editie

Social media op het werk

Gebonden Nederlands 2014 9789055947751
Nog slechts 3 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
19,95
9,95
VOORDEEL - 51% korting

Samenvatting

In 'Get Social in Business' laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of u nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer.

U vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Instagram maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het u de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. Hét boek om te ontdekken hoe u social media succesvol zakelijk inzet.

Specificaties

ISBN13:9789055947751
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Scriptum
Druk:2
Verschijningsdatum:23-10-2014

Expertrecensies (1)

Jeroen Medema | 19 februari 2013
'Wij moeten iets met social media.' De eerste zin in de inleiding van 'Social media op het werk' van Jeanet Bathoorn. Deze situatie komt helaas maar al te vaak voor. Bedrijven horen links en rechts over de successen en het enorme potentieel dat verschillende social media met zich meebrengen.Lees verder

Lezersrecensies

3.3 van de 5
6 stemmen
2
1
0
3
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

geboekstaafd
De top 3 van Jeanet Bathoorn
Nienke van Oeveren 19 april 2013 Jeanet Bathoorn is spreker en auteur op het terrein van sociale media als Facebook, LinkedIn en Twitter. Zij ontdekt de vele mogelijkheden van internet graag. Vanuit passie en deskundigheid vertelt ze hierover aan anderen. Daarnaast verzorgt ze trainingen en presentaties over social media. Wat leest zij? Dit is haar top 3.

Over Jeanet Bathoorn

Jeanet Bathoorn is ondernemer vanaf 1 januari 2005. Ze heeft in de loop van de jaren meerdere bedrijven gehad. In 2016 registreerde ze het merk VrijheidsOndernemer®. Vanaf 2012 focust zij zich al op de combinatie bedrijf en 'de rest van je leven'. Na het veranderen van haar verdienmodel en het maken van harde keuzes is ze erin geslaagd om ongeveer 4 maanden per jaar te werken en 8 maanden per jaar te kiezen wat ze doet. Aan de hand van haar framework begeleidt zij zelfstandig kennis-ondernemers naar meer resultaat, vrijheid en succes. Zij is expert op het gebied van masterminden. Haar 7e boek 'In 10 Stappen een Magische Mastermind', uit 2020, behandelt deze unieke methode. Zij is gecertificeerd NLP coach en gecertificeerd Geld Archetype coach. Haar 6 boeken zijn gezamenlijk al 30.000 keer verkocht. Daarnaast is ze regelmatig te gast bij radio en TV om haar kennis over social media en zelfstandig ondernemerschap te delen. Zo was ze o.a. bij BNR, Hart van Nederland, EditieNL en Omroep MAX. Jeanet Bathoorn wordt omschreven als no-nonsense, aards, to-the-point, deskundig en authentiek. Als business coach komt ze tot de kern en ziet ondernemerschap als dé mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen en van waarde te zijn voor anderen.

Andere boeken door Jeanet Bathoorn

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Get Social in Business - Geactualiseerde editie