Lees verder
Jacqueline Fackeldey neemt menselijk gedrag als uitgangspunt voor het ontwikkelen van producten en diensten en verbindt zo bedrijfsproces met klantbehoefte.
Meer over Jacqueline FackeldeyKlantropologie
Groot denken, klein doen
Gebonden Nederlands 2012 1e druk 9789055948789Samenvatting
'Klantropologie' lezen is uw online en offline klantgerichtheid verhogen. Het brengt klantgerichtheid terug tot de essentie: het verbinden van bedrijfsproces en klantbehoefte. Met als uitgangspunt algemeen menselijk gedrag. Dat maakt 'Klantropologie' tot een boek voor iedereen met klanten. Elke organisatie kan aan de hand van het klantropologische stappenplan zijn eigen online en offline klantgerichtheid en klantinteracties per direct verbeteren.
Jacqueline Fackeldey schreef met 'Klantropologie' een verfrissend, beeldend en prikkelend boek vol herkenbare klantervaringen. Het nodigt uit tot lezen, lachen en doen. 'Klantropologie' is een boek voor de lezer met lef die werk wil maken van klantgerichtheid.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Jacqueline Fackeldey
Inhoudsopgave
Inleiding
Kijk, luister en huiver
Knippen en plakken
Kaartlezen en padvinden
Groot denken, klein doen
Dankwoord
Lees en luister
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan