Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

De kracht van zacht

De menselijke factor in verkopen

Paperback Nederlands 2006 9789058710475
Verkooppositie 3790
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend bezig zichzelf bij te schaven. Verkopen is een vak en om dat vak goed te doen zijn veel oefenen en een eigen stijl ontwikkelen belangrijke voorwaarden.

In dit boek leert u hoe u dat doet. 'De kracht van zacht' behandelt in acht hoofdstukken onmisbare theorie en de belangrijkste basiskennis en -technieken van het salesvak. Dat gebeurt op basis van het opleidingsmateriaal van ISBW. Tegelijkertijd brengt dit boek u ook de nieuwste inzichten op het gebied van verkooptechnieken: hoe maak ik en onvergetelijke indruk? Hoe flirt ik professioneel? Wat is mijn eigen verkoopstijl?

In 'De kracht van zacht' krijgt u als moderne verkoper daarvoor alle handvatten. Daarom is het boek onmisbaar voor de professional die op de hoogte wil blijven van de modernste ontwikkelingen. Maar omdat 'De kracht van zacht' voldoet aan de NIMA Sales-A exameneisen is het ook een must voor de beginnende verkoper. Kortom: een boek dat iedere verkoper vaak zal raadplegen om het beste uit zichzelf wil (blijven) halen!

Specificaties

ISBN13:9789058710475
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:22-9-2006
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
1
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is "Verkopen is mensenwerk". Dit laat hij ondernemers en verkopers ook ervaren: met aanstekelijk enthousiasme een écht contact en chemie bij een ander laten ontstaan. Na zelf eerst ruim dertien jaar in de sales gewerkt te hebben, richtte hij in 2002 Vendicum op. Jan-Willem traint en verzorgt vele workshops, presentaties en lezingen die de deelnemers nieuwe opdrachten en klanten bezorgen. Dit is zijn elfde boek en hij heeft meer dan tweehonderd artikelen geschreven. Ook is hij regelmatig dagvoorzitter.

Andere boeken door Jan-Willem Seip

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. Wat is persoonlijke verkoop?
2. De eerste indruk
4. Lichaamscommunicatie en meer
5. Het verkoopgesprek
6. Hoera: een bezwaar!
7. Zakendoen met inkopers
8. Omgaan met de klachten
9. Epiloog

Bijlagen
Literatuuroverzicht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van zacht