Handboek Zoekmachinemarketing
Ingenaaid Nederlands 2015 5e druk 9789059406155Samenvatting
Online marketing, met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines.
Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen. In deze vijfde, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten, advertentievormen, onderzoekscijfers en honderden nieuwe screenshots verwerkt. Naast websiteoptimalisatie zijn optimalisatie van video, audio, afbeeldingen, kaarten en nieuws steeds belangrijker.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan