Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

This Is Service Design Thinking

Basics - Tools - Cases

Paperback Engels 2011 1e druk 9789063692797
Verkooppositie 5806Hoogste positie: 222
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

'This is Service Design Thinking' beschirjft een interdisciplinaire benadering voor het ontwerpen van services. Service design is een beetje een modewoord aan het worden en krijgt meer en meer de interesse vanuit diverse organisaties. Dit boek is samengesteld om het gebied van service design te beschrijven en te illustreren.

Een team van 23 internationale auteurs en online deelnemers van het global service design community hebben hun kennis, ervaring en passie samengebracht in dit boek.

De deelnemende auteurs zijn:
Kate Andrews (UK), Beatriz Belmonte (E), Ralf Beuker (GER), Fergus Bisset (UK), Kate Blackmon (UK), Johan Blomkvist (SE), Simon Clatworthy (NO), Lauren Currie (UK), Sarah Drummond (UK), Jamin Hegeman (USA), Stefan Holmlid (SE), Luke Kelly (NL), Lucy Kimbell (UK), Satu Miettinen (FI), Asier Pérez (E), Bas Raijmakers (NL), Jakob Schneider (GER), Fabian Segelström (SE), Marc Stickdorn (A), Renato Troncon (IT), Geke van Dijk (NL), Arne van Oosterom (NL), Erik Widmark (S)

Specificaties

ISBN13:9789063692797
Trefwoorden:service, service design
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:373
Druk:1
Verschijningsdatum:2-11-2017
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
This Is Service Design Thinking
Max Kohnstamm | 9 april 2013
'This is Service Design Thinking' is een buitengewoon leuk boek over een bloedserieus onderwerp. Het boek zorgt voor een nieuwe en bredere kijk op dienstenmarketing, een bijzonder relevante discipline binnen ons vakgebied. Bovendien is het boek op vernieuwende wijze vormgegeven. Op deze wijze wordt 'design thinking' ook direct in de praktijk toegepast. Want hoe tastbaar een boek ook moge zijn, uiteindelijk levert ook dit 'studieboek' in essentie een dienst. En de dienst van dit boek over dienstenmarketing is: hoe kan ik beter diensten verlenen. Een soort Droste effect, dus eigenlijk.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Introduction

-What is service design?
-Who are these service designers?
-How does service design work?
-What are the tools of service design?
-Applied service design
-Deep service design thinking

Appendix

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        This Is Service Design Thinking