


Chuck Martin is the CEO of The Mobile Future Institute and Director of the Center of Media Research at MediaPost Communications Inc.
Meer over Chuck MartinUniversele ontwerpmethoden
100 manieren voor het onderzoeken van complexe problemen, het ontwikkelen van innovatieve ideeën en het ontwerpen van effectieve oplossingen
Gebonden Nederlands 2012 1e druk 9789063692919Samenvatting
'Universele ontwerpmethoden' voorziet in een grondige en kritische presentatie van 100 onderzoeksmethoden, synthese-/analysetechnieken en onderzoeksproducten voor mensgericht ontwerpen in een bondig en toegankelijk formaat, perfect voor ontwerpers, docenten en studenten. Of onderzoek al wordt of is uitgevoerd, of dat het daar helaas nog niet van is gekomen door beperkte tijd, kennis of middelen, 'Universele ontwerpmethoden' is een compendium van onschatbare waarde met methoden die eenvoudig op te zoeken en te gebruiken zijn door multidisciplinaire teams in bijna elk ontwerpproject.
'Universele ontwerpmethoden':
- Weerlegt de mythe dat methoden voor gebruikersonderzoek gecompliceerd, duur en tijdrovend zijn
- Is van gezamenlijke betekenis voor multidisciplinaire ontwerpteams
- Illustreert methoden met overtuigende visualiteit en casestudies
- Geeft van elke methode overzichtelijk de kenmerken weer
- Geeft aan wanneer methoden het beste helpen bij het prioriteren van de juiste strategie voor ontwerponderzoek
'Universele ontwerpmethoden' distilleert uit elke methode de krachtigste essentie in een formaat dat ontwerpteams helpt de onderzoeksmethoden te selecteren en te implementeren die het betrouwbaarst zijn en het beste aansluiten bij hun ontwerpcultuur binnen de grenzen van hun projecten.
"Universele Ontwerpmethoden is een mijlpaalpublicatie op het gebied van design research... een onmisbaar naslagwerk voor designers op alle niveaus en in alle disciplines. Het verdient een vaste plaats in de gereedschapskist van iedere ontwerper." - William Lidwell, auteur van Universele Ontwerpprincipes
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan