Universele ontwerpmethoden

100 manieren voor het onderzoeken van complexe problemen, het ontwikkelen van innovatieve ideeën en het ontwerpen van effectieve oplossingen

Gebonden Nederlands 2012 1e druk 9789063692919
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'Universele ontwerpmethoden' voorziet in een grondige en kritische presentatie van 100 onderzoeksmethoden, synthese-/analysetechnieken en onderzoeksproducten voor mensgericht ontwerpen in een bondig en toegankelijk formaat, perfect voor ontwerpers, docenten en studenten. Of onderzoek al wordt of is uitgevoerd, of dat het daar helaas nog niet van is gekomen door beperkte tijd, kennis of middelen, 'Universele ontwerpmethoden' is een compendium van onschatbare waarde met methoden die eenvoudig op te zoeken en te gebruiken zijn door multidisciplinaire teams in bijna elk ontwerpproject.

'Universele ontwerpmethoden':
- Weerlegt de mythe dat methoden voor gebruikersonderzoek gecompliceerd, duur en tijdrovend zijn
- Is van gezamenlijke betekenis voor multidisciplinaire ontwerpteams
- Illustreert methoden met overtuigende visualiteit en casestudies
- Geeft van elke methode overzichtelijk de kenmerken weer
- Geeft aan wanneer methoden het beste helpen bij het prioriteren van de juiste strategie voor ontwerponderzoek

'Universele ontwerpmethoden' distilleert uit elke methode de krachtigste essentie in een formaat dat ontwerpteams helpt de onderzoeksmethoden te selecteren en te implementeren die het betrouwbaarst zijn en het beste aansluiten bij hun ontwerpcultuur binnen de grenzen van hun projecten.

"Universele Ontwerpmethoden is een mijlpaalpublicatie op het gebied van design research... een onmisbaar naslagwerk voor designers op alle niveaus en in alle disciplines. Het verdient een vaste plaats in de gereedschapskist van iedere ontwerper." - William Lidwell, auteur van Universele Ontwerpprincipes

Specificaties

ISBN13:9789063692919
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:28-9-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Chuck Martin

Chuck Martin is the CEO of The Mobile Future Institute and Director of the Center of Media Research at MediaPost Communications Inc. Through his research and public speaking, Martin has been a digital pioneer in the interactive marketplace for more than a decade. The Mobile Future Institute is a US-based think tank focusing on business strategies and marketing tactics for a world gone mobile. The Institute and Martin are on the forefront of exploring mobile research, focusing on how marketers can most effectively reach users in this digital landscape. As the Director of the Center of Media Research at MediaPost Communications Inc., Martin cond ucts, markets, and analyzes the intentions of media buyers and planners. The Center for Media Research provides a dependable source of research material to help media professionals identify trends and patterns in traditional and online advertising. Martin is a former Vice President of IBM, where he ran a division responsible for business strategy solutions in the media industry, including publishers and advertising agencies.

Andere boeken door Chuck Martin

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Universele ontwerpmethoden