Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing How to Research Trends
How to Research Trends
How to Research Trends
Els Dragt Els Dragt monitors trends 24/7, analyses and translates these societal shifts into brand strategies and consumer insights for various clients at Amsterdam-based agency MARE Research. Meer over Els Dragt
Els Dragt: ‘Word geen schizofreen merk dat op alles schiet’ Ronald Buitenhuis 7 july 2017 Trendonderzoek gaat gepaard met veel stereotyperingen. Het moet allemaal hip en hyperig zijn. Het verleden is minstens zo belangrijk, stelt Els Dragt in haar boek How to research trends. Lees het volledige artikel
Els Dragt

How to Research Trends

Move Beyond Trendwatching to Kickstart Innovation

Paperback Engels 2017 9789063694333
1 beoordeling
Verkooppositie 9829
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Understanding trends, the emerging values and needs of groups in society provides you with a foundation to innovate and create change. This book gives you a candid and unbiased overview of the trend research process. lt brings a structured, research-based approach to the table instead of a crystal ball.

'How to Research Trends' is practical, hands-on and offers multiple perspectives on researching trends for professionals and trend students around the globe. lt shows you that researching trends is a skill that combines the intuitive and the analytical.

This book is written for everyone interested in human-centred innovation and for everyone interested in learning more about trend research. Trend research includes so much more than just hypes, styles and the latest gadgets. It studies change and provides an analysis of emerging shifts in people's needs and wants. These trend insights are essential during any innovation process as a foundation to create future proof concepts that improve people's quality of life.

Based on a 3 step method, you will learn in a hands-on way to scan your environment for signs of change, analyse your trend spots and apply your trend insights to kick start innovation. This book synthesises existing theories, concepts and ideas on trend research. The interviews with experts and students will guide you on your trend journey. This will help you to innovate and create change in the short and long term and execute your own trend research.

Specificaties

ISBN13:9789063694333
Trefwoorden:innovatie, trends, trendwatching
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:BIS Publishers BV
Druk:1
Verschijningsdatum:28-4-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

How to Research Trends
Freija van Duijne | 26 juni 2017
For many people, trends tend to feel fussy and intangible. Trend research as a professional occupation is seen as equally vague. The opposite couldn’t be more true. Trend research is a very structured approach. If you were not convinced about that, you should read How to Research Trends, move beyond trend watching to kickstart innovation, by Els Dragt.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Els Dragt: ‘Word geen schizofreen merk dat op alles schiet’
Ronald Buitenhuis 7 juli 2017 Trendonderzoek gaat gepaard met veel stereotyperingen. Het moet allemaal hip en hyperig zijn. Het verleden is minstens zo belangrijk, stelt Els Dragt in haar boek How to Research Trends. ‘Het is veel belangrijker veranderingen echt te begrijpen dan blind hypes volgen.’
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Els Dragt

Els Dragt monitors trends 24/7, analyses and translates these societal shifts into brand strategies and consumer insights for various clients at Amsterdam-based agency MARE Research. As a lecturer, she shares her trend expertise with future trend professionals at Fontys International Lifestyle Studies.

Andere boeken door Els Dragt

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

FOREWORD
INTRO

#1 REWIND
INTRO
WHY RESEARCH TRENDS?
FUTURES’ PAST
PAST, PRESENT, FUTURE
PREDICTION OR EXPLORATION?
A PROFESSION
SUMMARY

#2 FRAMEWORK
INTRO
TREND DEFINITION
CHANGE
TREND LEVELS
FORCES
VALUES AND NEEDS
ADOPTERS OF INNOVATION
TREND RESEARCH CYCLE
SUMMARY

#3 SCAN
INTRO
OBSERVE
SCAN STEPS
STEP 1: SPOT
STEP 2: SELECT
STEP 3: DOCUMENT
SUMMARY

#4 ANALYSE
INTRO
PIECING THE PUZZLE
ANALYSE STEPS
STEP 1: CLUSTER
STEP 2: VALIDATE
STEP 3: LABEL
SUMMARY

#5 APPLY
INTRO
TREND INSPIRED INNOVATION
APPLY STEPS
STEP 1: SCOPE
STEP 2: COMMUNICATE
STEP 3: TRANSLATE
SUMMARY

#6 FORWARD
INTRO
THE PROFESSION MOVING FORWARD
MOVING FORWARD YOURSELF
SUMMARY

OUTRO
ACKNOWLEDGEMENTS
SOURCES

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Grip op de Toekomst
    Silke den Hartog – de Wilde
    Grip op de Toekomst
    € 21,42
  • Studiesucces in het hoger onderwijs
    Folke Glastra
    Studiesucces in het hoger onderwijs
    € 23,00
  • Corporate Communication
    Joep Cornelissen
    Corporate Communication
    € 57,62
  • Het leren voorbij
    Gert J.J. Biesta
    Het leren voorbij
    € 25,95
  • 100 Things Every Designer Needs to Know About People
    Susan Weinschenk
    100 Things Every Designer Needs to Know About People
    € 36,99
  • Copy & Concept
    Bert Tobokholt
    Copy & Concept
    € 51,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to Research Trends

        How to Research Trends
        Els Dragt
        /