Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Visual Thinking

Empowering People & Organizations through Visual Collaboration

Paperback Engels 2017 9789063694531
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

If your business hasn't already embraced visual thinking, why not?

Visual thinking and drawing are both becoming increasingly important in today's business settings. A picture really can tell a thousand words. Visualisation is a crucial part of the journey for companies seeking to boost enterprise agility, break down silos and increase employee and customer engage¬ment. Visualising thought processes can help break down complex problems. It empowers teams and staff to build on one another's ideas, fosters collaboration, jump-starts co-creation and boosts innovation.

This book will help brush aside misconcepti¬ons that may have prevented you using these techniques in your workplace. You don't need Van Gogh's artistic talent or Einstein's intelli¬gence to harnass the power of visual thinking and make your company more successful.
With the right mindset and the simple skills this book provides you the skills to develop your own signature and style and start gene¬rating change by integrating visual communi¬cation into your business setting.

Willemien Brand is a founder and one of the managing partners of BuroBRAND. After graduating with distinction from the prestigious Design Academy Eindhoven, she began a successful career as an industrial designer with Atag Keukentech¬niek, where her work won several Red Dot design awards. Willemien is now one of the leading figures driving the growth of visual communication in the Netherlands.

Specificaties

ISBN13:9789063694531
Trefwoorden:Visualization
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:144
Druk:1
Verschijningsdatum:16-3-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

4.3 van de 5
7 stemmen
5
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Willemien Brand

Willemien Brand heeft haar passie voor tekenen en design omgezet in haar levenswerk. Ze is cum laude afgestudeerd aan de Design Academy Eindhoven. Voordat ze de succesvolle design studios Buro BRAND en BRAND Business oprichtte werkte ze bij ATAG Keukentechniek als industrieel ontwerper. Ze is een voor aanstaand expert op haar vakgebied, en deelt samen met Buro BRAND haar passie voor visueel werken met bedrijven over de hele wereld.

Andere boeken door Willemien Brand

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Visual Thinking