Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het moordbedrijf

Ingenaaid Nederlands 2003 9789074885287
Voormalig top 100Totaal 82 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

De ambitieuze manager Frans Kuperus belandt in een ouderwets bedrijf, dat hard aan verandering toe is. In zijn pogingen grip te krijgen op de organisatie ontwikkelt Kuperus modellen om de bedrijfsprocessen te verbeteren. De weerstand die hij bij de invoering daarvan ondervindt, gaat echter dieper dan op het eerste gezicht lijkt. De strijd die hij begint om de weerstand te overwinnen wordt hem dan ook heter dan hem lief is. Zeker wanneer hij ontdekt dat zijn tegenstrevers niet alleen initiatieven vermoorden, maar ook de eigenaars ervan.

'Het Moordbedrijf' is een verhaal over mensen en over streken die mensen elkaar leveren. Over ellebogenwerk, geniepig gedoe, botte macht, onwil en sukkelig gedrag. Maar ook over beter verkopen, klantgerichter werken. soepeler communiceren en constructief leidinggeven. In romanvorm biedt dit boek u een uitgebreid repertoire aan gedragsalternatieven om met weerstanden om te gaan en veranderingen te managen. Fictie is heel geschikt om de praktijk van alledag te beschrijven. In een theoretisch intermezzo worden regelmatig de zaken op een rijtje gezet, met een handig model of een checklist.

Specificaties

ISBN13:9789074885287
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:168
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Het moordbedrijf
Remko van der Honing | 8 februari 2004

Lezersrecensies

2.5 van de 5
4 stemmen
0
0
2
2
0

Over Paul van Geldorp

Paul van Geldorp is trainer en oprichter van Sayblue, een bureau dat haar klanten traint, coacht en adviseert in de interactie met hun klanten. Door vernieuwende interventies weet het bureau keer op keer concrete resultaten te boeken. Klanten zien door de verbeterde contactkwaliteit, zowel de orderwaardes als de waardering door hun klanten stijgen. Van Geldorp studeerde Toegepaste Taalkunde aan de Universiteit van Tilburg en behaalde een Marketing Masters aan TiasNimbas Business School.

Andere boeken door Paul van Geldorp

Inhoudsopgave

1. Het verhaal
2. Mijn eerste werkdag
3. Aan de slag
4. De dag van de verrassingen
5. Weer thuis
6. De verkoopafdeling
7. Nieuw inzicht
8. Samenwerking
9. Moord en poging tot moord
10. Eindelijk weer seks
11. De Firmanten
12. De opruiming
13. Dijkema's coup
14. Epiloog
15. Theorie met een grote K.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het moordbedrijf