
Lees verder
Zet u zich in voor een sportclub, de lokale school, een universiteit, een gezondheidsinstelling, een cultureel of een religieus project en heeft u jaarlijks een paar tienduizend euro nodig voor uw werking? Of moet u jaarlijks miljoenen inzamelen voor een grote organisatie? In beide gevallen zult u veel meer succes behalen als u een aantal regels kent en toepast. Dit boek maakt u wegwijs in de complexe wereld van communicatie en fondsenwerving voor het goede doel. U krijgt heel gedetailleerde informatie over alle efficiënte technieken en dankzij honderden concrete tips zullen de resultaten van uw zoektocht naar geld sterk verbeteren. 't Is voor het goede doel' toont hoe u meer geld kunt inzamelen voor uw project. Veel meer geld. Want na dertig jaar geeft Karel Claes al zijn geheimen prijs. Hij wordt de Warren Buffett van het fondsenwerven genoemd: discreet maar ontzettend efficiënt. Hij zamelde voor het goede doel meer dan 600.000.000 euro in en werkte voor grote verenigingen zoals Artsen Zonder Grenzen, Amnesty International, WWF, Dokters van de Wereld, Damiaanactie, Handicap International, Voedselbanken, en vele anderen. Maar net zo goed behaalde hij opmerkelijke successen voor kleine en lokale projecten.