Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Zo kan het ook!

Websites ontwerp je voor mensen

Paperback Nederlands 2010 9789081545013
Voormalig top 100Totaal 65 dagen
Niet leverbaar.

Samenvatting

Websites ontwerpt u voor mensen! Duidelijker kunnen we het niet zeggen. Want uiteindelijk zijn het de bezoekers van uw website die het succes ervan bepalen. Bij Concept7 geloven we dit tot diep in ons DNA.

Maar hoe ontwerpt u nu een website waarmee u een bezoeker in het hart raakt? En wat als uw doelgroep heel divers is? Deze vraag krijgen we vaak. En eerlijk is eerlijk: het lijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Daarom hebben we dit boek geschreven. Want met meer dan een decennium aan ervaring wordt het tijd om onze ervaringen, methoden en tools te delen.

Dit boek is geen leesboek, duidelijk niet. Dit boek is bedoeld ter inspiratie. Het boek is zeker ook niet volledig. Over ieder hoofdstuk afzonderlijk zijn immers al talloze boeken geschreven. Soms verwijzen we er zelfs naar. Maar als u na het lezen van dit boek met een aantal hoofdstukken aan de slag gaat, is het doel van dit boek behaald. Dan zijn we weer een stap dichter bij een gebruikersvriendelijk internet.

Specificaties

ISBN13:9789081545013
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:112
Uitgever:Concept7 B.V.
Verschijningsdatum:1-7-2010

Expertrecensies (2)

Zo kan het ook!
Sonja van Vuren | 22 september 2010
Wat een originele vormgeving! Dat was het eerste wat ik dacht toen ik 'Zo kan het ook!' van Raymond Klompsma en Stefan Wobben van Concept7 doorbladerde. Op zich mag je dat verwachten van een stel creatievelingen die zich bezighouden met webdesign. Vraag is of de inhoud genoeg tegenwicht biedt en het niet alleen een leuk bladerboek blijft. Krijgt hun kreet 'Websites ontwerp je voor mensen' de uitwerking die het verdient?
Lees verder
Zo kan het ook!
Daniëlle de Jonge | 16 september 2010
'Websites ontwerp je voor mensen' staat op de omslag van het boek 'Zo kan het ook'. En zo is het maar net, want wie de klant voor ogen houdt heeft de grootste kans op succes. Zo is het met websites, maar ook met alle andere fases in een commercieel proces van bedrijven. U voortdurend blijven afvragen 'wat wil de klant', 'welk voordeel wil hij behalen', 'waarin vind ik aansluiting met mijn aanbod' en 'wanneer is een klant bereid om te kopen', zijn zomaar wat voorbeelden om er achter te komen hoe uw klant denkt. Daarop inspelen levert hoe dan ook een positief resultaat op. Een website is in die zin essentieel, omdat u daarmee een (potentiële) klant kunt prikkelen om verder te kijken. Dat doe je niet zomaar even, daar is heel wat werk voor nodig. Dit boek biedt een nieuwe kijk op het ontwikkelen van een website, boordevol creativiteit om het eens anders aan te pakken.
Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
9 stemmen
5
3
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zo kan het ook!