,

Social Media voor medici

Paperback NL 2013 1e druk 9789082081824
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Facebook, Twitter, LinkedIn en andere platforms bieden de medicus de mogelijkheid om direct in contact te treden met collegas of patiënten. Anders dan informatie-uitwisseling op een statische website of met een weblog, kan via deze social media direct en interactief worden gecommuniceerd: denk bijvoorbeeld aan kennis en ontwikkelingen op het vakgebied delen met collegas en eventueel adviezen geven aan een patiënt of een groep patiënten.
Naast informatie-uitwisseling hebben de moderne media ook een sociale functie. Mensen kunnen steeds online contact hebben met elkaar. Soms leidt dit zelfs tot verslaving. Of gebruikers komen bloot te staan aan de negatieve kanten van de sociale media. Ook daarom is het handig om als hulpverlener op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen op dit gebied.

Specificaties

ISBN13:9789082081824
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:135
Druk:1
Verschijningsdatum:21-11-2013
Hoofdrubriek:Geneeskunde

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Social Media voor medici