Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Handboek Online Marketing 3 - herziene 3e druk

Ontdek de wereld van Online Marketing 3.0 (PDF-download)

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2013
Verkooppositie 1631231 dagen in de top 10
Direct te downloaden

Samenvatting

Het HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen.

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.

Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere Egbert Jan van Bel (auteur 'Kloteklanten', Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.

Specificaties

ISBN13:9789082298109
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:444
Uitgever:AClassBooks
Druk:3
Verschijningsdatum:18-1-2013

Lezersrecensies

3.9 van de 5
109 stemmen
33
4
0
3
7

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Patrick Petersen

Patrick Petersen RDM MA MSc is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement en de moderne contentstrategie. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.

Andere boeken door Patrick Petersen

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voorwoord
Introductie

1. Geschiedenis, introductie en trends in de marketing
2. Van traditionele marketing naar online marketing; van 4P naar 4C
3. Online marketingstrategie en de toepassing van het 4C-model
4. De invloed van Web 2.0 en Web 3.0
5. Online marketingmix van middelen en het 4R-model
6. Het ICT-model en de usability van de website
7. Virale marketing en emotionele engagement
8. Contentstrategie plus het schrijven voor het web en zoekmachines
9. E-mailmarketing
10. Zoekmachinemarketing
11. Microsites
12. Social media marketing
13. Online advertising & affiliates
14. Mobile marketing
15. Online video en advertising
16. Uitgebreid online marketingplan: opzet, campagnes, rendement en meting

Begrippenlijst

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Online Marketing 3 - herziene 3e druk