Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Handboek voor Digitale slagkracht

Stop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperk

Paperback Nederlands 2017 9789082741803
Voormalig top 100Totaal 35 dagen
Verkooppositie 2361Hoogste positie: 53
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Stop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperk.

Of je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise, rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's of EHBO-cursussen verkoopt; de Digitale Slagkracht Methode is jouw blauwprint voor meer omzet in het digitale tijdperk. Dit boek geeft je zelfvertrouwen en stappenplannen om jouw serieuze MKB-club vanaf 1 miljoen omzet serieus te doen groeien.

Ondernemer of marketing communicatie specialist: stop met verspilling en laat dit jouw handboek zijn.

Digitale slagkracht methode
Centraal in het boek staat de Digitale Slagkracht Methode; deze maakt marketing- en sales in het digitale tijdperk planbaar. Volgens deze methode zet je in 12 tot 24 maanden een website en digitale marketing neer die serieus bijdraagt aan jouw leads en omzet.

Bonus: Expert-bijdragen en praktijk-cases
6 expert-bijdragen van misschien wel de besten in het digitale vak van deze planeet! Met onder andere ex-Google medewerkers over adverteren, Joost de Valk over zoekmachine optimalisatie en Kees-Jan Diepstraten over Google Apps.
Daarnaast bevat het boek 4 uiteenlopende praktijk-cases van familiebedrijf tot goed doel, van fabrikant tot gefeliciTAART.

Over de auteurs
Bas van der Lans en Robert van Eekhout startten in 2006, tijdens hun studie hun gespecialiseerd WordPress bureau Van Ons BV. Het bedrijf groeide uit tot een vaste waarde in de web- en app development in Nederland, met opdrachtgevers als Joolz, Koffietijd, Proefdiervrij en honderden andere MKB-organisaties. Inmiddels telt Van Ons uit Amsterdam 21 medewerkers. De missie van de organisatie is dat techniek nooit een belemmering mag zijn voor de bedrijfsvoering en altijd bij moet dragen aan marketing en sales: “In 2025 zijn er alleen nog effectieve websites en digitale marketing in Nederland.”

"A must have voor iedere ondernemer die de digitale mogelijkheden wil begrijpen en benutten"
Gert Scheffer, Smart Business Publishers

"Een waardevolle introductie in alles wat ertoe doet."
Rogier Gigengack, Ondernemer

"Voor iedere MKB'er die het aandurft zijn omzet exponentieel te laten groeien door slimme inzet van digitaal."
Annelieke Hoenderkamp, Senior Consultant Bearing Point

"Zie website als medewerker!" Telegraaf

"Innovatie dé sleutel tot groei in het mkb" Het Parool

"Alleen nog maar effectieve websites en marketing in 2025!" BNR

Specificaties

ISBN13:9789082741803
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:140
Druk:1
Verschijningsdatum:21-11-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Bas van der Lans

Bas van der Lans (1988) is auteur van het Handboek voor Digitale Slagkracht. Als oprichter van digitaal bureau 'Van Ons' (2006) heeft hij zich als doel gesteld om in 2025 de Coolblue onder de internetbureaus te zijn. Keer op keer een glimlach scoren om slimme oplossingen en resultaat!

Andere boeken door Bas van der Lans

Over Robert van Eekhout

Wetenschap naar jip-en-janneketaal vertalen en toepassen in de praktijk. 'Van Ons' oprichter (2006) en auteur Robert van Eekhout (1986) doet niets liever dan dat. Daarnaast is hij sterk voorstander van de black-box theorie: elke fout één keer maken en laten leiden tot verbetering. Zó ontstaan slimme oplossingen die keer op keer wérken!

Andere boeken door Robert van Eekhout

Inhoudsopgave

Voorwoord

Jouw organisatie: waarom digitaal gaan
Wanneer dit boek voor jou is
Structuur van het boek
De rol van Digitaal in jouw organisatie

Hoe werkt digitaal: De Digitale Marketing Funnel
Van Vreemdeling naar Bezoeker
Van Bezoeker naar Lead
Van Lead naar Klant
Van Klant naar Superpromoter

Werkwijze: De Digitale Slagkracht Methode
Inspiratie (happiness is just around the corner)
Maken (vind niet opnieuw het wiel uit. Nooit)
Leren (meten is weten)
Verbeteren (elke euro die je vanaf nu uitgeeft resulteert direct in groei)

De investering: wat kost digitaal en wat levert het op?
Leren en zelf doen, niet doen óf uitbesteden – make or buy
Het verschil tussen een website van 2.500 en 25.000
Bureau Kiezen? 20 handvatten om een bureau te kiezen!
Wat levert het op?

Wat ik niet kan besteed ik uit: 4 Expert-bijdragen!
Expert-bijdrage Communicatie door Jerry Helmers
Expert-bijdrage Sales door Rogier Gigengack
Expert-bijdrage SEO door TBA
Expert-bijdrage SEA door ex-Googlers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek voor Digitale slagkracht