De Wil van Adens Goden
Paperback NL 2022 1e druk 9789083104904Samenvatting
De wereld waarin Malderik ontwaakt, lijkt in niets op wat zijn goden hem hadden voorgespiegeld. Van de serafijnen is er geen spoor meer, en de zonderlinge bewoners zijn hun eigen geschiedenis vergeten.
Niemand had op Malderiks komst zitten wachten, maar nu hij er is, weet iedereen precies hoe ze hem kunnen gebruiken. De een wil hem inlijven in zijn woestijnsekte, de ander spoort hem aan een nieuwe religie te beginnen. De autoriteiten proberen hem voor hun kar te spannen terwijl een rebel juist verwacht dat hij de gevestigde orde onderuithaalt. Alleen het schaduwmeisje Abeni ziet niets in Malderik. Zij wijst zijn hulp schamper af en drukt hem met zijn neus op zijn blinde vlekken.
In een wereld waar alles en iedereen hem vreemd is, dwingen strijdende belangen Malderik om partij te kiezen. Maar wie kan hem helpen de wil van Adens goden te vervullen?
'De Wil van Adens Goden' is het tweede boek van het science fantasy epos 'De Verloren Stammen van Aden', dat begon met 'De Schreeuw van de Griffioen'.
Recensenten over 'De Schreeuw van de Griffioen':
'Ontzettend meeslepend [...] Ik kan dan ook niet wachten op deel twee.' — FantasyWereld.nl .
'Een knappe historische fantasyroman die vlot wegleest.' — NBD Biblion.
'Dit boek kan zich meten met de huidige internationale fantasyliteratuur. Een grootse prestatie van deze schrijver.' — Fantastische Vertellingen.
'Een spannende en ontzettend goed geschreven historische fantasie.' — Dwars
'Een boeiend verhaal, met een wereldopbouw om u tegen te zeggen. De details zijn werkelijk indrukwekkend. [...] Nog nooit eerder wist een Nederlandstalige auteur binnen dit genre me zo snel te overtuigen en te boeien.' — Marvin O. (Hebban).
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan