Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Tijd van Succes

Gebonden Nederlands 2021 9789083124704
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

De tijd is misschien wel de belangrijkste levensader die we hebben. Eén die ons allen dagelijks bezighoudt. Vaak omdat we tijd tekort komen. Sommigen beweren dat de tijd door onze vingers glipt; anderen verkondigen dat er een succesformule is voor waardevol omgaan met tijd. Maar zijn deze beweringen waar?

In 'De Tijd van Succes' wordt aandacht besteed aan deze thema’s. Daarbij is het primaire doel van dit boek om ons tijdsbewustzijn te vergroten. De auteur is namelijk van mening dat de tijd beter verdient dan de achteloosheid waarmee velen met de tijd omgaan.

In 'De Tijd van Succes' worden twaalf bekende Nederlanders geïnterviewd over het belang van tijd in hun leven en carrière. De manier waarop tijd hen bezighoudt, hun tijdsindeling en de wijze waarop zij omgaan met tijd passeren de revue. Een rijke verzameling van uiteenlopende, persoonlijke verhalen van BN’ers rondom het onderwerp tijd, is het resultaat. Dat maakt de gevoerde gesprekken heel anders dan anders. Want normaal gesproken gaan interviews met BN’ers over het succes in hun carrière. Vaak boeiend, maar daarbij blijft de volgende vraag onbeantwoord: Wat speelt er achter die successen? Heeft de omgang met, in het bijzonder, de tijd een rol gespeeld? En zo ja, hoe dan? Een interessante zoektocht.

Specificaties

ISBN13:9789083124704
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:8-3-2021
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ben Jansen

Ben Jansen startte zijn loopbaan ruim 35 jaar geleden in onderzoek naar ploegenarbeid en is uitgegroeid tot wereldwijd een van de topexperts en visionairs op het gebied van workforce planning & management. Tijd is zijn grote passie. Daarom richtte hij elf jaar geleden de Stichting Time Design op. Deze stichting, waarvan Déhora een van de hoofdsponsors is, wil de katalysator zijn op het vlak van de totstandkoming van een nieuwe tijdsarchitectuur in Nederland. Met Déhora en de stichting voedt Ben met grote regelmaat de discussie over de toekomst van arbeidstijden, workforce planning en uiteraard tijd. Omdat ‘time is all we have’.

Andere boeken door Ben Jansen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Tijd van Succes