

Jan van Bon studeerde in 1979 af als biomathematicus, waarna hij als onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen verschillende projecten voor de overheid uitvoerde.
Meer over de auteursFoundations in IT Service Management basierend auf ITIL V3 (Duitse editie)
Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789087530594Samenvatting
'Foundations of IT Service Management basierend auf ITIL (Duitse editie)' is al jaren het tonaangevende ITIL boek in de markt. Het boek heeft zijn plaats verdiend op de bureaus en in de aktetassen van vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices.
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Degenen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat deze editie de processen apart bespreekt. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn in het dagelijks werk.
'Foundations in IT Service Management basierend auf ITIL V3 (Duitse editie))' behandelt:
Deel 1: De ITIL Servicelevenscyclus
- Levenscyclusfase: Servicestrategie (Service Strategy)
- Levenscyclusfase: Service-ontwerp (Service Design)
- Levenscyclusfase: Servicetransitie (Service Transition)
- Levenscyclusfase: Serviceproductie (Service Operation)
- Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering (Continuous Service Improvement)
Deel 2: Functies en processen
Inleiding functies en processen
- Functies en processen in Servicestrategie (Service Strategy)
- Functies en processen in Service-ontwerp (Service Design)
- Functies en processen in Servicetransitie (Service Transition)
- Functies en processen in Serviceproductie (Service Operation)
- Functies en processen in Continue serviceverbetering
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan