


Rocco Stallvord (39) is zijn carrière in 2004 begonnen bij het digitale bureau Qi. Daar introduceerde hij de term seeding voor het via blogs verspreiden van spraakmakende content.
Meer over Rocco Stallvord#SPON - De gouden regels voor influencer marketing
Gebonden Nederlands 2017 1e druk 9789090305981Samenvatting
Marketeers opgelet: influencer marketing wordt de komende jaren een vast onderdeel van je marketingmix. Experimenteren alleen is daarom niet meer genoeg. Het is tijd voor een lange termijn plan over wat je met influencers gaat doen. Het is tijd voor een influencer marketing strategie.
In #SPON neemt Rocco Stallvord je mee in de wereld van influencer marketing en met gouden regels helpt hij je om een eigen strategie te bepalen. Rocco is één van de pioniers op het gebied van influencer marketing in Nederland en is samen met Arjan van de Steeg oprichter van het toonaangevende influencer marketing bureau We are First.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Bedenk een strategie
2. Maak budget vrij
3. Kies een Netwerk
4. Onderscheid influencers
5. Wees geloofwaardig
6. Denk lange termijn
7. Boost je succes
8. Ga offline
9. Start een team
10. Maak het meetbaar
11. Vraag om hulp
Dankwoord
Over de auteur
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan