Lees verder
Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet.
Meer over de auteursMaak je merk cool
Branding naar de nieuwe generatie
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789401408448Samenvatting
Marketingbook of the year 2011
Winnaar van de 2012 Berry-AMA Book Prize voor het beste marketingboek. Deze prijs erkent boeken met innovatieve ideeën die een belangrijke impact op marketing en aanverwante domeinen hebben gehad en opvallen door hun uitmuntendheid.
Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkelt u de juiste merkstrategie voor deze generatie? Met 'Maak je merk cool' krijgt u toegang tot die nieuwe generatie die een enorme impact zal hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst.
Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van internationale jongerenmerken als h&m, Nokia, G-Star, Coca-Cola, Nike en Jack&Jones, onthullen de vijf belangrijkste attributen van een jongerenmerk. De vele hapklare tips zijn een leidraad om uw merk beter te ontwikkelen en te positioneren op maat van de jongeren van nu.
'Maak je merk cool' is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie. Een must read voor iedereen die zijn merk cool wil maken én houden.
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Joeri van den Bergh
Over Mattias Behrer
Inhoudsopgave
Dankwoord
Joeri's dankjewel
Mattias'dankwoord
Voorwoord door Gert Kerkstoel
Inleiding
1. Wie is die Generatie Y?
2. Een merkmodel voor de nieuwe consument
3. Wat betekent "cool" voor een merk?
4. Merkauthenticiteit
5. We willen allemaal unieke merken
6. Zelfidentificatie met een merk
7. Geluk: Gen Y vindt emoties leuk
Besluit
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan