

Herman Toch is Purpose- en transitiestrateeg. Hij begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige positionering en waarde(n)-model. Herman schreef de succesvolle boeken Transformeren om te overleven, Happy Profit en The Positive Sum Game.
Meer over Herman TochHappy profit
Ga voor winst en wees er trots op
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789401413213Samenvatting
'Happy Profit' wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor succesvolle merken en bedrijven. Als CEO’s en marketeers erin slagen om anders te leren kijken naar de wereld om ons heen, dan dienen er zich ongelooflijke groeimogelijkheden aan om winst ook duurzaam te maken.
"Een echte aanrader voor al wie innoverend ondernemerschap en inspirerend leiderschap een warm hart toedraagt!" - Eric Van Zele, CEO Barco, Manager van het jaar 2012
"Marketeers moeten mensen doen dromen. In het verleden waren die dromen vooral luchtkastelen. Herman Toch wil zijn dromen illustreren met geslaagde voorbeelden van mensen die hun dromen baseerden op trends, ideeën, en overtuigingen." - Geert Noels, econoom en medeoprichter Econopolis
"Happy Profit schudt je als lezer wakker en dwingt je om grensverleggend te denken. Je moet zelf bepalen hoe ver je durft te gaan." - Roel Van Neerbos, CEO Maxeda
"'Het is maar hoe je het bekijkt' is een dooddoener van jewelste. Toch blaast 'Happy Profit' deze gedachte met succes nieuw leven in. Wie dit boek leest, wordt beloond met een nieuwe kijk op organisaties." - Frank Van Massenhove, Voorzitter FOD Sociale Zekerheid
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan