Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken IT-management / ICT The Network Always Wins
The Network Always Wins
The Network Always Wins
Peter Hinssen Peter Hinssen is serieondernemer, adviseur, keynotespeaker en auteur. Hij is een veelgevraagd opiniemaker met een toonaangevende visie op innovatie, leiderschap en de impact van het digitale op de samenleving en het bedrijfsleven. Meer over Peter Hinssen
Sjakie in de Valley Bertrand Weegenaar 12 november 2015 Sjakie in de Chocoladefabriek. Zo voelden de auteurs van The Spirit of the Valley zich. Ondernemende Sjakies in de bedrijfsfabriek die Silicon Valley heet. Lees het volledige artikel
Peter Hinssen

The Network Always Wins

Hoe overleven in een onzeker tijdperk

Gebonden Nederlands 2015 9789401427258
1 beoordeling
Verkooppositie 3190
Gebonden | NL € 29,99 E-book | NL € 21,99
Verwachte levertijd ongeveer 12 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2015.

We bouwen nog altijd organisaties als honderd jaar geleden. Bedrijven zijn te gestructureerd, te bureaucratisch en daardoor gewoon te traag.

Zo is er het voorbeeld van de Amerikaanse generaal McChrystal, die naar Afghanistan trok met een typische command-and-controlstructuur en die daar van de ene in de andere teleurstelling belandde.
Tot hij besefte dat de vijand zich als een netwerk gedroeg en dat hij zijn eigen organisatie ook moest ombouwen naar een netwerk om snel genoeg te kunnen zijn.

Bedrijven moeten zich op een gelijkaardige manier heruitvinden. Ze moeten de kracht van het netwerk leren gebruiken om sneller, wendbaarder en efficiënter te worden. Én om relevanter te worden voor de volgende generatie.

Die generatie, dat zijn geen digital natives maar network natives. Zij hebben geleerd om in een netwerk te overleven. Zij hebben geleerd dat ze belangrijker worden naarmate ze meer informatie in het netwerk delen. Hoe kun je als bedrijf zelf de kracht van het netwerk benutten?

Specificaties

ISBN13:9789401427258
Trefwoorden:netwerken, digitale media, informatiebeleid
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:232
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:19-12-2015
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Expertrecensies (2)

The Network Always Wins - Hoe overleven in een onzeker tijdperk
Nico Jong | 20 april 2016
De omgeving versnelt en veel organisaties hebben moeite om dat tempo bij te houden. Consumenten zijn geen passief doelpubliek meer, maar communiceren zelf actief. Markten worden informatienetwerken. Organisaties moeten zich ingrijpend aanpassen om niet achter te blijven.Lees verder
The network always wins (in een VUCA-wereld)
Justin van Lopik | 27 oktober 2015
We leven in een netwerksamenleving. Alles en iedereen is met elkaar verbonden. In zo’n omgeving voldoen traditionele bedrijfsmodellen niet meer. Om te kunnen overleven moeten organisaties sneller en wendbaarder worden. De oplossing die Peter Hinssen aandraagt in zijn boek The Network Always Wins klinkt eenvoudig: als de wereld om je heen verandert in een netwerk, zul je zelf ook in een netwerk moeten veranderen.Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Sjakie in de Valley
Bertrand Weegenaar 12 november 2015 Sjakie in de Chocoladefabriek. Zo voelden de auteurs van The Spirit of the Valley zich. Ondernemende Sjakies in de bedrijfsfabriek die Silicon Valley heet. In 2014 maakten onder andere Peter Hinssen, Harry Demy en Steven Van Belleghem een studiereis naar het start-up walhalla en bezochten oudgedienden als Google en Yahoo, maar ook opkomende machten als SpaceX, Quid en Coursera.
Artikel lezen
nieuws
Marketing Literatuurprijs 2015
Pierre Pieterse 29 oktober 2015 Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft 21 oktober de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt. Uit meer dan vijftig marketingboeken zijn elf boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Over Peter Hinssen

Peter Hinssen is serieondernemer, adviseur, keynotespeaker en auteur. Hij is een veelgevraagd opiniemaker met een toonaangevende visie op innovatie, leiderschap en de impact van het digitale op de samenleving en het bedrijfsleven. Hij is docent bij verschillende businessopleidingen, onder andere aan de London Business School (VK) en MIT in Boston. Peter heeft nexxworks opgericht met als doel organisaties te helpen om fluïde te worden, te innoveren en succesvol te zijn in de 'Day After Tomorrow'.

Andere boeken door Peter Hinssen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

DANKWOORD
VOORWOORD
WAT JE MOET WETEN VOOR WE BEGINNEN

1. HET TIJDPERK VAN ONZEKERHEID
2. SNELHEID EN WAAROM DE RELATIVITEITSTHEORIE ZO BELANGRIJK IS
3. RECHTLIJNIGHEID IS DOOD
-HOE DE MEDIA DE NETWERKEN ONTDEKTEN
4. INFORMATIE WORDT EEN STROOM
-ONDERWIJS IN HET TIJDPERK VAN NETWERKEN
5. ALS MARKTEN GEEN MARKTEN MEER ZIJN
- HET TIJDPERK VAN HET GEZONDHEIDSNETWERK
6. ALS BEDRIJVEN INNOVATIENETWERKEN WORDEN
7. CREËREN EN VERNIETIGEN
8. STRATEGIE VOOR HET TIJDPERK VAN NETWERKEN

EPILOOG
EINDNOTEN
BRONNEN
OVER DE AUTEUR

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Winnen met kunstmatige intelligentie
    Willem Peter de Ridder
    Winnen met kunstmatige intelligentie
    € 25,50
  • De Business Compositie
    Floris Hurts
    De Business Compositie
    € 20,50
  • Digitaal is het nieuwe normaal
    Peter Hinssen
    Digitaal is het nieuwe normaal
    € 15,99
  • Business/IT Fusion
    Peter Hinssen
    Business/IT Fusion
    € 61,68
  • The Network Always Wins
    Peter Hinssen
    The Network Always Wins
    € 21,99
  • Agile Scrum Handboek
    Nader Rad
    Agile Scrum Handboek
    € 26,45

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Network Always Wins

        The Network Always Wins
        Peter Hinssen
        /