
Lees verder
Tom Van den Bergh is partner bij RCA, een van de grotere onafhankelijke communicatiebureaus in België.
Meer over Tom Van den BerghGenomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen met het eigenzinnige straatmerk Supreme een collectie op de markt die in een mum van tijd uitverkoopt.
Merken doen vandaag de gekste dingen. Uitdagend en verrassend proberen en experimenteren ze erop los. Omdat het kan en moet. En daar kunnen wij allemaal van leren. Zo kweken merken een karakter en gaan ze op de fijnste manieren met hun klanten om.
Maar nog vaker zien we sterke merken verdwijnen en vervagen. Maar we hebben ze wel nodig in deze VUCA-wereld. Merken voor morgen maken en managen, dat vraagt een ander denken en doen. Dit boek helpt je met inspiratie, een bril en een methode om samen met de spelers in jouw brand community, een adaptief en robuust merk te creëren en te waarborgen.