Lees verder
Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie.
Meer over Bart van der KooiDe Customer Journey in kaart in 60 minuten
Paperback Nederlands 2017 1e druk 9789461262400Samenvatting
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.
Bart van der kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Bart van der Kooi
Inhoudsopgave
Inleiding
1. De latente behoefte
2. De concrete behoefte
3. De oriëntatiefase
4. De overwegingsfase
5. Beslismoment
6. De koopfase
7. De leveringsfase
8. De gebruiksfase
9. De loyaliteitsfase
10. De ambassadeursfase
11. De helikopterview
Nawoord
Dankwoord
Interessante websites
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan