
Lees verder
Hans van der Loo richt zich op zelfmotivatie en psychologische veiligheid in teams. Hij is onderzoeker, facilitator en auteur van meerdere bestsellers, zoals 'Kus de visie wakker, 'Psychologische veiligheid','Teaming: de nieuwe realiteit van samenwerken' en 'Gitig gedoe op de werkplek'. deze laatste is Managementboek van het jaar 2024.
Meer over Hans van der LooTaylor Swift heeft zich ontwikkeld tot een muzikaal, maatschappelijk en zakelijk fenomeen. Hoe heeft ze dit voor elkaar gekregen?
Taylor Swift is geen brutale rockchick. Ze is nog even bescheiden en vriendelijk als toen ze haar carrière begon, maar de girl next door is volwassen geworden. Dankzij haar vermogen om persoonlijke ervaringen om te zetten in songs, raakt ze honderden miljoenen mensen over de hele wereld. Met haar albums en concerten breekt ze alle records. Ze heeft een gigantische menigte fanatieke Swifties om zich heen verzameld. Met haar even originele als persoonlijke aanpak verdient ze als zakenvrouw miljarden.
Maar dat is nog niet alles. Taylors invloed reikt verder dan haar muziek. Ze is een krachtige stem in het publieke debat geworden. Vrouwenrechten, LHBTIQ+rechten en de Amerikaanse politiek: Taylor is een artiest die niet bang is haar invloed te gebruiken voor zaken waarin ze gelooft.
Taylor is niet gewoon. Ze is een van de meest buitengewone personen van deze tijd.
biografie muziekindustrie ondernemerschap popcultuur marketing personal branding fanbase leiderschap vrouwelijk leiderschap persoonlijke ontwikkeling sociale media social media authenticiteit popster strategie economie muzikale evolutie veerkracht celebrity maatschappelijke invloed songwriting imago strategisch denken storytelling vrouwelijke empowerment popmuziek creativiteit cultureel fenomeen auteursrecht country feminisme digitale transformatie politiek persoonlijk verhaal performance innovatie merkwaarde psychologie cultuur zakelijk succes jeugd girl economy multidisciplinair talent fan engagement artistieke controle samenwerken resilience concerten countrymuziek tegenslag sociale invloed fancultuur loyaliteit merkambassadeurs politieke invloed digitale marketing imagebuilding identiteit relatiecultuur entertainment polarisatie maatschappij controverse toekomstperspectief archetypes generatieverschil mediarelatie