Daniël Storm
Reclame is goed, goede reclame is beter
Beloftevol, eigen, triggerend, eenvoudig, relevant
Paperback NL 2023 9789464378795Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Samenvatting
Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te
zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten.
Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.
Specificaties
ISBN13:9789464378795
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:64
Uitgever:BoekenGilde
Verschijningsdatum:7-6-2023
Hoofdrubriek:
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan