Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Bedrijfsnar

Een Business Graphic Novel

Gebonden Nederlands 2021 9789490783525
Verkooppositie 5317Hoogste positie: 5317
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen?

De marketingwetten van de bedrijfsnar gaan volledig tegen zijn intuïtie en de traditionele marketing in. Wat bezielt de nar om hem met deze ogenschijnlijke flauwekul lastig te vallen? Langzamerhand vallen echter ook voor Derk de puzzelstukjes op zijn plaats.

'De Bedrijfsnar' laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Met deze eigentijdse vormgeving in dit nieuwe medium wil auteur Frank Wouters zijn tegendraadse marketingaanpak nog toegankelijker maken voor een breed publiek van ondernemers, CEO's en marketeers.

Tekeningen: David Monroy – Jayvee Mariano

Specificaties

ISBN13:9789490783525
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:244
Druk:1
Verschijningsdatum:12-10-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

De bedrijfsnar - Mooie eye openers, maar niet mijn vorm
Jeanine Dijkhuis | 14 maart 2022
Het boek Honshitsu, de essentie van marketing van Frank Wouters ligt al een hele tijd veelbelovend bij mij thuis op de plank te wachten tot mijn to do list het toelaat om hem te lezen.  
Lees verder
De Bedrijfsnar - 'Stripboek waarmee je geld kunt besparen'
Henk Jan Kamsteeg | 4 november 2021
Als het aan stripfiguur de bedrijfsnar ligt, kunnen bedrijven veel geld besparen door niet te vertrouwen op marktonderzoekbureaus met hun ‘nietszeggende enquêtes’. In het stripboek De bedrijfsnar doet Frank Wouters een oproep aan bedrijven vooral zelf te blijven nadenken en niet te vertrouwen op bureaus. 
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

video
Frank Wouters over de marketingwetten van de bedrijfsnar
Frank Wouters 25 november 2021 De Bedrijfsnar laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt.  In de Bookchat legt Frank Wouters uit waarom hij gekozen heeft voor dit nieuwe medium, een graphic novel. 
preview
De bedrijfsnar - Cultboek als graphic novel
Frank Wouters 28 oktober 2021 De Bedrijfsnar laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Met de graphic novel-versie wil auteur Frank Wouters zijn tegendraadse marketingaanpak nog toegankelijker maken. Hij vertelt erover in dit blog.

Over Frank Wouters

Frank Wouters (°1963) kwam na zijn rechtenstudie terecht in een marketingfunctie bij Unilever. Daar verbaasde hij zich als buitenstaander hoe marketing gevangen zat in een verkeerde logica. Na een stormachtige carrière besloot hij zijn eigen ideeën verder uit te werken wat resulteerde in de businessnovel 'De bedrijfsnar'. Het boek kreeg al snel een cultstatus bij ondernemers en rebelse marketeers. Al moesten die wel slikken bij de uitspraken over de onzin van marktonderzoek. Met 'Honshitsu - De Essentie van Marketing/De Marketing van de Essentie' heeft hij de theorie van 'De bedrijfsnar' uitgewerkt met de bedoeling eindelijk niets minder dan de omvattende theorie van de marketing te formuleren. Hij wil op die manier een antwoord bieden op het falen van de traditionele marketing en marketeers de plaats geven die ze verdienen: op het hoogste strategische echelon.

Andere boeken door Frank Wouters

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Bedrijfsnar