Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Balen... ze moeten nog betalen

Over hoe je op een verleidelijke manier de rekening aan je klant presenteert

Gebonden Nederlands 2014 9789491480119
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

De wereld verandert in een steeds sneller tempo. Door digitalisering ontstaan allerlei andere manieren van communiceren. Hiermee verdwijnen vaak ook dingen die we jarenlang heel gewoon hebben gevonden, zoals bijvoorbeeld het versturen van papieren facturen en op tijd u rekeningen betalen. Binnen de betaaltermijn betalen is niet langer vanzelfsprekend, maar steeds vaker onzeker. Daarom is het belangrijk dat een klant wordt verleid, zodat hem niets in de weg staat om snel en efficiënt een betaling te kunnen uitvoeren.

Voor veel bedrijven is het betaalmoment het enige contactmoment met de klant. Juist om die reden moet dit makkelijk, snel en efficiënt gebeuren. Ook kan het een moment zijn om uw klant te attenderen op andere producten of diensten die u levert. In dit boek geven de auteurs u een aantal handreikingen om dit mogelijk te maken.

Specificaties

ISBN13:9789491480119
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:96
Uitgever:Leonon Media
Druk:1
Verschijningsdatum:15-2-2018

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
1
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Raimond Honig

Raimond Honig is oprichter van en managing partner bij het Credit Management Instituut bv te Zoetermeer. Daarnaast vervult hij meerdere adviesfuncties. Zijn zeer praktische en kritische inslag maakt dat hij als ondernemer en als trainer/coach verfrissend en resultaatgericht werkt. Practicus Raimond Honig roert, raakt en confronteert in zijn workshops en trainingen over de echte vraagstukken van het leven. Hij deed uitgebreide ervaring op in de zakelijke dienstverlening, gaf jarenlang leiding aan een middelgroot consultancykantoor in Credit Management en is aansluitend het ontwikkelingspad ingeslagen. Hij ziet het als zijn missie mensen aan het denken te zetten en in beweging te krijgen. Hij doet dit onder andere middels workshops, presentaties, trainingen, spreekbeurten en persoonlijke coaching trajecten. Zijn stijl kenmerkt zich door respectvol te confronteren; kortom individuen uit te dagen het optimale uit zichzelf te halen.

Andere boeken door Raimond Honig

Over Peter Kwakernaak

Peter Kwakernaak (december 1965) is doctorandus in bedrijfseconomie en heeft gestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Sinds 2008 is Peter directeur van AcceptEmail uit Amsterdam. AcceptEmail biedt een facturatie- en betaalservice waarmee bedrijven digitaal en via mobiele en sociale platformen betaalverzoeken kunnen sturen aan consumenten en mkb. AcceptEmail is de opvolger van de papieren acceptgiro.

Andere boeken door Peter Kwakernaak

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Een nare bijwerking van een prettig gesprek
2. Meerdere wegen leiden naar Rome
3. En anders verkopen we toch gewoon de boot?
4. Balen... ze moeten nog betalen
5. Ontwikkelingen in digitaal factureren en betalen
6. Seks verkoopt niet, maar verleiden wel
7. Conclusies en aanbevelingen

Nawoord
Literatuur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Balen... ze moeten nog betalen