Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Enthousiasme Trilogie

Flame, Flow, Flood

Gebonden Nederlands 2014 9789491560514
Verkooppositie 232345 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

'De Enthousiasme Trilogie' (Flame, Flow, Flood) gaat over hoe het aanwakkeren en verspreiden van enthousiasme tot positieve resultaten leidt.

Deel I Flame: Begrijp waar het enthousiasme bij management, medewerkers en klanten vandaan komt. Wanneer je dit weet, kun je de Flame gemakkelijker aanwakkeren.

Deel II Flow: Positieve feedback van leiding, collega's en klanten spelen een cruciale rol in het ontstaan van een Flow van enthousiasme binnen een organisatie.

Deel III Flood: Door het verspreiden van een Flood aan enthousiasme kun je je organisatie of maatschappij als geheel structureel veranderen.

Specificaties

ISBN13:9789491560514
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:21-5-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Eric van Arendonk RM | 12 januari 2015
Na ‘De superpromotor’ dacht ik dat Rijn Vogelaar het nodige over de kracht van enthousiasme voor organisaties wel had geschreven. Nu verschijnt er een boek van dezelfde auteur. ‘De enthousiasme trilogie’ is drie keer zo dik en bestaat uit de delen Flame, Flow en Flood.Lees verder
Flood maakt Enthousiasme Trilogie compleet
Pierre Spaninks | 24 december 2014
Na zijn bestseller De Superpromoter (2009) publiceerde Rijn Vogelaar de afgelopen jaren al Flame en Flow. Nu maakt hij de reeks compleet met Flood. Het hele verhaal over het aanwakkeren en verspreiden van enthousiasme, in één band. De Enthousiasme Trilogie van Rijn Vogelaar vervangt zijn beide vorige boeken Flame en Flow en vult die aan met een derde, dat de bijpassende titel Flood draagt.Lees verder
In Focus: De enthousiasme trilogie
Justin van Lopik | 5 november 2014
'De Enthousiasme Trilogie' (Flame, Flow, Flood) gaat over hoe het aanwakkeren en verspreiden van enthousiasme tot positieve resultaten leidt. Maar zijn de lezers ervan ook enthousiast? We vroegen het 3 klanten. Hans Straus Businessmanager bij een Nederlandse verzekeraar Een titel waarbij - wat verwachting betreft - de lat direct al erg hoog ligt!Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.6 van de 5
14 stemmen
11
1
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Rijn Vogelaar: ‘Wie zijn de Fakkeldragers onder úw klanten?’
Pierre Spaninks 22 december 2014 Vijf jaar na De Superpromoter komt Rijn Vogelaar met De Enthousiasme Trilogie. Daarin schakelt hij door, van marketing naar strategie. Enthousiasme van medewerkers en klanten wijst de weg naar de Flame van het bedrijf, positieve feedback daarop zorgt voor Flow, en als die zich eenmaal buiten de organisatie verspreidt hoeft de Flood alleen nog maar in goede banen te worden geleid.
in_focus
In Focus: De enthousiasme trilogie
Justin van Lopik 5 november 2014 'De Enthousiasme Trilogie' (Flame, Flow, Flood) gaat over hoe het aanwakkeren en verspreiden van enthousiasme tot positieve resultaten leidt. Maar zijn de lezers ervan ook enthousiast? We vroegen het 3 klanten.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Rijn Vogelaar

Rijn Vogelaar is gespecialiseerd in klantrelaties, aanbevelingsgedrag en social networking. Hij studeerde sociale psychologie en psychologische methodenleer in Amsterdam (UvA) en Leeds. Hij is tegenwoordig veelgevraagd spreker en is oprichter van de Superpromoter Academy. Hij is de auteur van De Superpromoter en van De Enthousiasme Trilogie.

Andere boeken door Rijn Vogelaar

Inhoudsopgave

FLAME

Voorwoord

1. Een Rockband om je aan te spiegelen
2. Enthousiasme als wichelroede
3. De Flame zoeken
4. Van vlammetjes naar Flame
5. De fakkeldragers identificeren
6. Toetsen aan de realiteit
7. Inspiratie voor de Flame
8. Inspiratie buiten de gebaande paden
9. De ideefase
10. De deelfase

Samengevat en vooruitgeblikt


FLOW

Voorwoord

1. Enthousiasme en flow
2. Flow & Flame in het grote geheel
3. Sturen op kracht
4. Kwetsbaarheid
5. Sturen op enthousiasme
6. Wat je aandacht geeft groeit
7. Blind voor superpromoters
8. Enthousiaste klant jaagt Flow aan
9. Laat klantenthousiasme binnenstromen
10. Iedereen kan het verschil maken

Samengevat en vooruitgeblikt


FLOOD

Voorwoord

1. Surfen op de golven van enthousiasme
2. Hoe Flood zich verspreidt
3. Bewuste en onbewuste verspreiding
4. Bijdrage van medewerkers aan Flood
5. Vinden van superpromoters en fakkeldragers
6. Doorgronden van hoofdrolspelers
7. Superpromoter support
8. Ultieme Flood: synchroniciteit

Stappenplan Flame, Flow, Flood
Samengevat
Nawoord
Literatuur
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Enthousiasme Trilogie