Lees verder
Drs. Laura Nuhaan is partner bij The Andeta group. Zij deed in Silicon Valley veel ervaring op met het effectief inzetten van digitale marketing, social media en marketing automation.
Meer over Laura NuhaanSocial Selling
Meer omzet door slim gebruik van social media
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789492196132Samenvatting
Digitalisering van het koopproces vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Social selling en lead management nieuwe stijl zorgen ervoor dat sales- en marketingmanagers en marketeers en verkopers binnen business to business beter op elkaar zijn afgestemd waardoor significante resultaten behaald kunnen worden.
Hoe zorg je voor een consistente boodschap richting klant, voor meer focus in leadmanagement, een betere samenwerking en alignment tussen marketing en sales, het generen van leads via sociale kanalen en een goede contentmarketing? 'Social Selling' laat het zien en introduceert een stappenplan waarmee je social selling op doeltreffende wijze implementeert binnen de organisatie. Ook worden tools besproken die social selling ondersteunen zoals het meten van progressie.
Elk hoofdstuk eindigt met oefeningen inclusief werkbladen. Zo kun je direct aan de slag en elke stap voor jouw bedrijf concretiseren.
Een must read voor elke B2B marketing- en salesprofessional.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Laura Nuhaan
Inhoudsopgave
1. Social selling: de basis
2. Belangrijkste trends
3. De impact op marketing en sales
4. Social selling in 9 stappen
5. Stap 1: Align
6. Stap 2: Manage de funnel
7. Stap 3: Plan
8. Stap 4: Identificeer
9. Stap 5: Word gezien
10. Contentmarketing en social selling
11. Stap 6: Luister
12. Stap 7: Onderhoud (Engage)
13. Stap 8: Verkoop, activeer je prospects
14. Stap 9: Social selling voor bestaande klanten
15. Implementatie
Bijlage: aan de slag werkbladen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan