Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 50% korting
,

Pakket Dienstbaar zijn is het nieuwe goud + De klant is GEEN koning!

Ingenaaid Nederlands 2015 9797090028991
Verkooppositie 6023
Nog slechts 3 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
47,-
23,95
VOORDEEL - 50% korting

Samenvatting

Pakket van de boeken 'Dienstbaar zijn is het nieuwe goud' van Paul Moers en 'De klant is GEEN koning! van Andre Troost

Over het boek 'Dienstbaar zijn is het nieuwe goud'
Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er echt moet gebeuren.

Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging echt voor jou te laten kiezen.

Over het boek 'De klant is GEEN koning!
Voor alle winkelmedewerkers en ondernemers die het winkelvak nóg meer willen ­omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een ­meester-mysteryguest, met voorwoord van prof. Cor Molenaar.
Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten!

Een greep:
- Hoe krijg ik meer werkplezier in mijn winkel?
- In 10 seconden verliefd. Hoe krijg ik de klant zover?
- Hoe maak ik van klanten kennissen?
- Klanten met een internetluchtje, wat te doen?
- Hoe verdien ik aan mijn ­nieuwsgierigheid?
- Hoe kan ik veel weggeven en tóch meer omzet maken?
- Waarom is mijn afwijkende gedrag goed voor de verkoop?
- Waarom inspireren klanten?

Specificaties

ISBN13:9797090028991
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services. Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende nationale en internationale executive managementposities bekleed waaronder bij Cargill, Unilever, Unilever Indonesië, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de meest geciteerde merkendeskundigen. Hij is een veelgevraagd commentator voor radio en TV. Daarnaast behoort hij tot de top 6 van beste marketingdeskundigen in Nederland (Tijdschrift voor Marketing). Hij adviseert vele grote bedrijven op het gebied van merk en strategie waaronder Lotto, Karwei, Jumbo, De Bijenkorf, Blokker, Bruna, Interpolis, ING, Novozymes, DSM, Corbion, Frans Hals Museum, Gemeente Alkmaar, Gemeente Haarlem.

Andere boeken door Paul Moers

Over André Troost

Troost is gek op klanten, en op het moment dat deze de medewerker ontmoet. Hij vertaalt zijn ervaringen als mystery guest naar powerspeeches, humorvolle workshops en theater.

Andere boeken door André Troost

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Pakket Dienstbaar zijn is het nieuwe goud + De klant is GEEN koning!