Zakelijk twitteren voor beginners

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789077881842
10
Voormalig top 10Totaal 29 dagen
Voormalig top 100Totaal 340 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wilt u ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek leest u hoe u met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe u uw netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe u een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere Twitteraars en hou elkaar op de hoogte van nieuwtjes, meningen en initiatieven.
Ga ook Twitteren en genereer extra bezoekers voor uw website en aandacht voor uw producten en diensten. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten.

Specificaties

ISBN13:9789077881842
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:144
Druk:1
Verschijningsdatum:17-2-2011

Expertrecensies (2)

recensie
Helemaal gek van Twitter
Michel Hoetmer | 25 mei 2010
Nederlanders besteden per maand gemiddeld 7 uur aan social media. Daarbij zijn Hyves en Youtube absoluut favoriet. Maar ook Twitter houdt zich prima staande: 76% van de Nederlandse bevolking kent dit platvorm. Maar het gebruik ervan valt nog tegen, slechts 9% is actief  bezig met microbloggen. Wellicht vormen de boekjes Zakelijk twitteren voor beginners van Carlijn Postma en Twitteren met resultaat van Dick Raman een stimulans om er werk van te maken.
Lees verder
recensie
Zakelijk twitteren voor beginners
Perry Oostrum | 12 april 2010
Zou je ook zakelijk willen profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In 'Zakelijk twitteren voor beginners' wordt uit de doeken gedaan hoe je een netwerk snel en makkelijk opbouwt en uitbreidt en hoe je een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere twitteraars en houd elkaar op de hoogte van nieuws, meningen en initiatieven. De auteur, Carlijn Postma, is communicatieadviseur en traint al sinds de opkomst van deze populaire internetdienst managers, ondernemers en professionals in het zakelijk omgaan met Twitter.
Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
12 stemmen
7
4
0
1
0

Over Carlijn Postma

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder 'Zakelijk twitteren voor beginners' (2010) en 'Contentmarketing in 60 minuten' (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Andere boeken door Carlijn Postma

Inhoudsopgave

Voorwoord
Communiceren
Avatar

1 | Wat is Twitter?
Wat interesseert mij dat nou?
Mainstream

2 | Zakelijk twitteren, moet dat nou?
Mijlpaal
Ego en zaken

3 | Twitteren met een boek?
Oeps

4 | Sign up now
Basisgegevens
De eerste achtervolging
Een aantrekkelijk profiel

5 | Onmisbare tips
Persoonlijke berichten
Retweeten
De handige hashtag
Snel naar een url
Delete (niet)

6 | Wat heb ik eraan?
Nieuws verspreiden en ontvangen
Inzicht krijgen en verschaffen
Vragen stellen en antwoorden krijgen
Een extra marketingkanaal aanboren
Het nieuwe netwerken

7 | Online imago
Meformers en informers
Wat voeg ik toe?
Mijn top tien

8 | Twitteren met collega's
Een zakelijke gebruikersnaam
Online corporate imago
Wat ga ik vertellen?
Corporate tips

9 | Twitteretiquette
De 10 geboden
De klant is de baas
Sympathiek leiden

10 | De backchannel
Werelddekking
De backchannel vooraf
De backchannel op schoot

11 | Hoe krijg ik meer volgers?
Zoek je doelgroep
Enthousiaste ambassadeurs

12 | Twittertips

Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zakelijk twitteren voor beginners