Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 9789461260918
Direct te downloaden

Samenvatting

U maakt al gebruik van Twittter, maar u hebt het gevoel dat u er niet uithaalt wat erin zit? Zet de volgende stap en ontdek in dit boek hoe u een trouwe Twittercommunity opbouwt en volgers bindt met boeiende content.

Maaike Gulden beschrijft hoe u Twitter kunt inzetten voor acquisitie, marketing, klantenservice en personal branding.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461260918
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:11-3-2014
ISSN:

Lezersrecensies

4.9 van de 5
19 stemmen
18
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Maaike Gulden

Maaike Gulden is ruim vijftien jaar werkzaam geweest in diverse verkoop- en marketingfuncties bij grote organisaties. Tegenwoordig is zij zelfstandig marketingadviseur en begeleidt ze bedrijven van uiteenlopende aard en omvang bij het opzetten van (online) marketingprojecten. Ze schrijft, spreekt, traint en adviseert op het gebied van sociale media en online marketing. Ze gelooft in de kracht van sociale media om verbinding met je doelgroep te maken. Dit kan alleen als je participeert, inspireert en kennis deelt. Door online aanwezig te zijn, interactie aan te gaan en boeiende content te delen kun je de harten van je klanten veroveren. Het is de kunst om op een unieke manier relevant te zijn voor je doelgroep. Haar passie voor sociale media deelt Maaike graag met anderen. Ze treedt regelmatig op als spreker, is medeoprichter van Social Media Club Breda en blogger voor Frankwatching, PowerPR en Twittermania.

Andere boeken door Maaike Gulden

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Waar kun je twitter zakelijk voor inzetten?
2. Twittervalkuilen die je beter kunt vermijden
3. Begin met een strategie
4. Goed profileren op twitter
5. Een trouwe twittercommunity opbouwen
6. Je volgers binden met boeiende content
7. Twitter optimaal benutten voor je marketing
8. Campagnes en evenementen promoten
9. Acquisitie in 140 tekens
10. Naamsbekendheid en expertpositie
11. Klantenservice en reputatiemanagement
12. Adverteren en twitter cards

Dankwoord
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten