Gratis boekenweekgeschenk bij een bestelling boven de €15,- (geldt alleen voor Nederlandstalige boeken)
,

Social media in zorg en welzijn

Dat zorgt beter!

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 1e druk 9789055947980
Voormalig top 100Totaal 45 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Professionals in zorg en welzijn zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor mensen die hulp nodig hebben. Niemand twijfelt er meer aan dat we de zorg anders moeten organiseren zodat we in de toekomst iedereen de zorg kunnen bieden die nodig is. Dat is een lastige opgave. Social media bieden volop kansen om het écht anders te doen, om werkzaamheden slimmer te organiseren en de handen ineen te slaan voor een betere zorgverlening.

Dit boek geeft zorgprofessionals praktische handvatten, tips, checklijsten en inzichten hoe ze social media effectief kunnen inzetten voor betere zorg. Bovendien biedt het ruim 50 interessante praktijkvoorbeelden van grote en kleine zorg- en welzijnsorganisaties in Nederland. Een onmisbaar boek dus voor iedere zorgprofessional!

Specificaties

ISBN13:9789055947980
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:30-1-2015
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Social media in zorg en welzijn
Christel Deckers | 22 april 2015
Social media zorgt ervoor dat een calamiteit eerder bekend is via Twitter bij bijvoorbeeld de familie van verpleegtehuisbewoners dan bij de Raad van Toezicht van diezelfde instelling. De wereld om ons heen verandert snel door het gebruik van ICT. Dat geldt ook voor zorg- en welzijnsorganisaties: en hoe houd je je staande in deze veranderende wereld of liever nog hoe maak je handig gebruik van deze moderne technologieën?
Lees verder
recensie
Social media in zorg en welzijn
Sjors van Leeuwen | 21 april 2015
Ik val meteen maar met de deur in huis: als u werkzaam bent in zorg en welzijn, dan mag ‘Social media in zorg en welzijn’ niet ontbreken in uw boekenkast. De auteurs Maaike Gulden en Juliette van der Wurff hebben het goed gezien als ze schrijven: ‘Een onmisbaar boek voor iedere zorgprofessional!’
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
9 stemmen
4
3
1
0
1

Over Maaike Gulden

Maaike Gulden is ruim vijftien jaar werkzaam geweest in diverse verkoop- en marketingfuncties bij grote organisaties. Tegenwoordig is zij zelfstandig marketingadviseur en begeleidt ze bedrijven van uiteenlopende aard en omvang bij het opzetten van (online) marketingprojecten. Ze schrijft, spreekt, traint en adviseert op het gebied van sociale media en online marketing. Ze gelooft in de kracht van sociale media om verbinding met je doelgroep te maken. Dit kan alleen als je participeert, inspireert en kennis deelt. Door online aanwezig te zijn, interactie aan te gaan en boeiende content te delen kun je de harten van je klanten veroveren. Het is de kunst om op een unieke manier relevant te zijn voor je doelgroep. Haar passie voor sociale media deelt Maaike graag met anderen. Ze treedt regelmatig op als spreker, is medeoprichter van Social Media Club Breda en blogger voor Frankwatching, PowerPR en Twittermania.

Andere boeken door Maaike Gulden

Over Juliette van der Wurff

Juliette van der Wurff is jarenlang als professional in de welzijnswereld actief geweest. Nu is zij online adviseur bij Yard, gericht op communities binnen de zorg- en welzijn. Daarnaast geeft ze vanuit haar eigen bedrijf Socialjuul workshops, lezingen en trainingen op het gebied van social media binnen zorg en welzijn.

Andere boeken door Juliette van der Wurff

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social media in zorg en welzijn