Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantgericht leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Audio-download Mp3 Nederlands 2019 9789462551206
1
Voormalig #1Totaal 1 dag
Verkooppositie 7302138 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).

Specificaties

ISBN13:9789462551206
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:24-6-2019
Hoofdrubriek:Leiderschap, Marketing

Expertrecensies (2)

Klantgericht leiderschap - 'Een genot om te lezen'
Maarten Fijnaut | 15 juni 2018
Klantgerichte organisaties zijn er voldoende. Tenminste, als je de veelbelovende kreten mag geloven. In de praktijk valt het echter behoorlijk tegen en maken weinig bedrijven de beloftes waar. Hoe komt het dat het zo moeilijk is om blijvend klantgericht te werken?Lees verder
Klantgericht leiderschap - 'een compact en vlotgeschreven boek'
Sjors van Leeuwen | 18 april 2018
Organisaties moeten klantgericht zijn om te kunnen overleven. Ze investeren daarin ook steeds meer maar vergeten een belangrijk punt. Volgens Sydney Brouwer wordt er namelijk structureel te weinig aandacht geschonken aan één belangrijk aspect: Klantgericht leiderschap.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
11 stemmen
11
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Sydney Brouwer: ‘Bedrijven met een klantgerichte cultuur doen niet aan briljante jerks’
Bas Hakker 26 april 2018 Sydney Brouwer schreef Klantgericht leiderschap en dat is precies waar het boek over gaat. CEO’s moeten het voorbeeld geven in de focus op klanten zodat er een klantgerichte bedrijfscultuur ontstaat.
preview
Klantgericht leiderschap - 8 principes voor een klantgerichte cultuur
Sydney Brouwer 29 maart 2018 Meer klanten die terugkomen en je aanbevelen. Elke organisatie kent de kracht daarvan en veel bedrijven investeren dan ook in een betere klantbeleving.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is een veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van Klantgericht Leiderschap.. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Sydney is ook host van de ‘Over Klanten Gesproken’-podcast en oprichter van CX Circle, het grootste platform van Nederland voor klantgerichtheidsprofessionals.

Andere boeken door Sydney Brouwer

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klantgericht leiderschap