Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

De Week van Zorg en Welzijn is een mooi visitekaartje

Honderden zorg- en welzijnsorganisaties openen tijdens De Week van Zorg en Welzijn hun deuren om aan Nederland te laten zien hoe het er aan toegaat op de werkvloer.

Sjors van Leeuwen | 13 maart 2018 | 2-3 minuten leestijd

U bent van 12 t/m 17 maart 2018 van harte welkom om een kijkje te nemen bij het verpleeghuis om de hoek, in het wijkcentrum of in de operatiekamer van het ziekenhuis bij u in de buurt. Alles is te zien! Van zorgboerderij tot GGZ-instelling, van kleinschalig wonen voor ouderen, tot revalidatie in de gehandicaptenzorg. Van de operatiekamer in het ziekenhuis en een bezoekje aan het wijkteam, tot een kijkje achter de schermen bij huisartsen, therapeuten, kinderopvang, jeugdzorg en leerwerkvoorzieningen. Tot het zelf uitvoeren van een tandartsbehandeling en ga zo maar door. De Week van Zorg en Welzijn biedt zorg- en welzijnsorganisaties een unieke mogelijk om zich van hun beste kant te laten zien aan bestaande en toekomstige patiënten, cliënten, medewerkers, vrijwilligers, verwijzers, buurtbewoners en velen anderen. Je zou kunnen zeggen, een marketingkans voor open doel. Om te kunnen scoren is een goede voorbereiding een eerste vereiste. Want het is zoals een oud gezegde luidt: je krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk. Wat voor (eerste) indruk wil je graag maken op jouw bezoekers en weten alle medewerkers dat en wat is daarvoor nodig? Wat willen bezoekers graag zien en horen en wat moeten bezoekers denken, weten en voelen als men weer op huis aangaat? Denk vooraf na over de follow-up. Wat ga je als zorg- en welzijnsorganisatie na afloop doen met alle kennismakingen, bezoekersinformatie, contacten, feedback en ervaringen? Een goede voorbereiding is het halve werk, ook tijdens de Week van Zorg en Welzijn. Wij wensen iedereen een mooie bezoekerservaring en een succesvolle week toe!

De Week van Zorg en Welzijn vindt plaats van 12 t/m 17 maart. Wil je ergens een kijkje nemen? Kijk dan op de website http://weekvanzorgenwelzijn.nl/ voor een overzicht van alle organisaties en locaties die meedoen en wanneer ze welke activiteiten organiseren. Wil je als organisatie meedoen aan de Week van Zorg en Welzijn, kijk dan op de website om je aan te melden.

Meer weten over marketing in de zorg? Kijk dan eens naar deze boeken
Of bekijk deze boeken voor verdere verdieping als je werkzaam bent in de zorg.

Sjors van Leeuwen is werkzaam als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing. Hij schreef verschillende boeken over zorgmarketing, zoals Zorgmarketing in de praktijk, Zorgmarketing in de praktijk - deel 2, Power to the people en Power to the people - Online marketing in de zorg. Sjors van Leeuwen is verder initiatiefnemer van Zorgmarketingplatform, hét kennisplatform voor marketing in de zorg.

Over Sjors van Leeuwen

Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is als zelfstandig adviseur al jarenlang actief op het snijvlak van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing. Hij helpt organisaties om nog marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Sjors van Leeuwen is auteur van diverse boeken zoals CRM in de praktijk, Klant in de driver's seat, Zorgmarketing in de praktijk, Innovatieblunders en Hoe agile is jouw strategie? over snel en wendbaar ondernemen. 

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden