Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Power to the people - Online marketing in de zorg

Gebonden Nederlands 2018 1e druk 9789082340310
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen. De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd.

Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter maken. We praten over de kansen van digitale zorg, e-health en personalized healthcare om aan te geven dat de gezondheidszorg voor grote veranderingen staat. Cocreatie en open innovatie zijn de toverwoorden van vandaag.

In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Daarmee delen we graag onze kennis en ervaring over de digitalisering van de zorg en het online marketingproces bij Pluryn. Power to the people staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op online marketing in de zorg of zich bezighoudt met het uitstippelen van het online marketingbeleid.

Het eerste deel van Power to the people over marketing in de zorg beschrijft hoe je als zorgorganisatie markt- en klantgerichter wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg. Het boek beschrijft hoe Pluryn dit heeft aangepakt en wat daarbij de belangrijkste lessons learned zijn geweest.

Specificaties

ISBN13:9789082340310
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Uitgever:EF & EF
Druk:1
Verschijningsdatum:8-2-2018
Hoofdrubriek:Marketing, Non-profit
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Power to the people - Online marketing in de zorg - 'Aanrader'
Irene Grotendorst | 4 mei 2018
Er is en er wordt terecht veel over online marketing geschreven. De wereld verandert door digitalisering in een snel tempo. Ook de zorgconsument is digitaal aanwezig en digitaal vaardig. Dit boek beschrijft wat dat betekent, specifiek voor marketing in de zorg.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
6 stemmen
5
1
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

interview
Sjors van Leeuwen & Marian Draaisma: ‘De digitale zorgconsument heeft de touwtjes in handen’
Justin van Lopik 8 januari 2018 Power to people – Online marketing in de zorg gaat over de impact van de digitalisering op de zorg, de opkomst van de digitale zorgconsument en hoe je daar als zorgorganisatie met online marketing op kan inspelen. Het boek is geschreven door Marian Draaisma, Marketing Director bij Pluryn, en Sjors van Leeuwen, Indora Managementadvies en Zorgmarketingplatform.

Over Marian Draaisma

Marian Draaisma is Marketing Director van zorgorganisatie Pluryn. Naast haar werk als marketingdirecteur is ze ook columniste. Tot 2007 was ze eigenaar van het marketing reclamebureau Ruijs Draaisma. Marian Draaisma was initiatiefnemer en voorzitter van het Europees netwerk van reclamebureaus Eurada.

Andere boeken door Marian Draaisma

Over Sjors van Leeuwen

Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is adviseur, auteur en spreker op het gebied van klantgericht ondernemen, strategie en marketing. Door zijn ervaring is hij goed thuis in vele strategische vraagstukken en het toenemend belang van de ‘de klant’ als onderscheidende factor. Sjors schreef o.a. Wendbare strategie op één A4, Zorgmarketing in de praktijk en CRM in de praktijk.

Andere boeken door Sjors van Leeuwen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Power to the people - Online marketing in de zorg