Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Preview

LEVEL 3 IN SALES - Laat je omzet met dubbele cijfers en hogere marge groeien

Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen. De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in een modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.

Wessel Berkman | 15 juli 2021

Met LEVEL 3 sales ben je een structureel en meetbaar onderdeel van het realiseren en overtreffen van de dromen/ambities van je klant. On- en offline LEVEL 3 sales geeft energie, het vergroot de klant- én de medewerkerstevredenheid en het verbetert het onderscheidend vermogen van jullie organisatie. Hiermee maak je het verschil en genereer je meer omzet met hogere marge.

Dit boek over de inmiddels ruimschoots beproefde LEVEL 3 filosofie, LEVEL 3 Commerciële Blueprint en executieroute geeft je naast theoretische inzichten ook praktische tips om LEVEL 3 sales direct te laten werken binnen je organisatie.

Ga aan de slag met een nieuwe dagelijkse on- en offline teamroutine in LEVEL 3 sales. Want je weet: je groeit pas als je het toepast!

Wat levert LEVEL 3 sales voor jullie organisatie op? En jezelf?

 

Wij dagen klanten graag uit een stap verder te gaan. Omdat het kan, vaak moet, maar vooral omdat het gewoon ook erg leuk is. Hij laat zich daarbij graag afrekenen op meetbare resultaten. Zijn motto: liever duidelijk dan alleen maar aardig.

Over Wessel Berkman

Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden