Lees verder
Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.
Meer over Wessel BerkmanLEVEL 3 IN SALES (editie '24-'26)
Paperback Nederlands 2023 2e druk 9789090345246Samenvatting
Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen
De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.
Met LEVEL 3 sales ben je een structureel en meetbaar onderdeel van het realiseren en overtreffen van de dromen/ambities van je klant.
On- en offline LEVEL 3 sales geeft energie, het vergroot de klant- én de medewerkerstevredenheid en het verbetert het onderscheidend vermogen van jullie organisatie. Hiermee maak je het verschil en genereer je meer omzet met hogere marge.
Dit boek over de inmiddels ruimschoots beproefde LEVEL 3 filosofie, Commerciële LEVEL 3 Blueprint en executieroute geeft je naast theoretische inzichten ook praktische tips om LEVEL 3 sales direct te laten werken binnen je organisatie. Ga aan de slag met een nieuwe dagelijkse on- en offline teamroutine in LEVEL 3 sales. Want je weet: je groeit pas als je het toepast! Wat levert LEVEL 3 sales voor jullie organisatie op? En jezelf?
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Wessel Berkman
Inhoudsopgave
Wat zien we in de huidige markt? 14
Het verschil maken: op naar LEVEL 3! 19
De bereidheid om het echt aan te pakken 26
De basis in orde brengen 32
Jullie unieke commerciële filosofie waarmee je iedereen verslaat 33
Leden in plaats van klanten 35
Van NPS naar NPS LEVEL 3 37
Level 1, level 2 of LEVEL 3 commercie 42
Droomklanten: voor wie werk je het allerliefste? 47
Klantsuccesportfolio’s 50
Het echte inzicht in je concurrenten en klanttevredenheid 69
Strategie en accountplan/ledenplan 73
De unieke LEVEL 3 Commerciële Blueprint 76
Je LEVEL 3 Gouden Stippen zijn heilig! 82
Nieuwe standaard m.b.t. je ultieme klantproces 88
De ultieme klantbediening: het klantproces 93
Fase 1: LEVEL 3 social selling (on- en offline). Leadgeneratie 95
LEVEL 3 fysiek netwerken 105
De beste uitdagende LEVEL 3 content op ieder moment 117
Fase 2: LEVEL 3 SalesART© (on- en offline) - dromen overtreffen! Van lead tot deal 122
SalesART: het ultieme LEVEL 3 proces in vijftien cruciale stappen 124
De new school LEVEL 3 pitch (stap 4) 131
De YUM YUM Achiever 145
De beste LEVEL 3 uitdager 151
Extra tips rondom de beste schurende, open latente-pijnvragen
(BSOLP-vragen) 154
LEVEL 3 gadgets en impactvolle relatiegeschenken 158
LEVEL 3 SalesART© Experience Center 161
LEVEL 3 efficiënte en effectieve tenders & hoe slopen we het tenderproces proces? 166
Fase 3: LEVEL 3 ledenmanagement/Fan4Fan - elk lid neemt twee nieuwe mee 173
LEVEL 3 conceptsamenwerkingsovereenkomsten, facturen en rapportages 181
LEVEL 3 besturingsmodel en de grootste organische groei 183
De organische groei van managers 193
Het meten van organische groei van uitvoerende medewerkers 201
De LEVEL 3 Commerciële Academie 206
LEVEL 3 onboarding 209
Je unieke LEVEL 3 taal 210
LEVEL 3 cultuur: samen als één team willen winnen 211
De visuele uitingen van je cultuur 219
LEVEL 3 mentale, emotionele, fysieke en spirituele fitheid: >10% fitter dan je concurrent 223
Genadeloze executie op de meest uitdagende manier: je groeit pas als je het toepast! 235
Het laten werken van een groot verbeter-/groeiproject 247
Dankwoord 266
Over de auteur: Wessel Berkman 263
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan