Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

LEVEL 3 IN SALES

Laat je omzet met dubbele cijfers en hogere marge groeien.

Paperback Nederlands 2021 9789090345246
Nog niet verschenen, verwacht op 14‑07‑2021
21,95

Samenvatting

Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen

De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.

Met LEVEL 3 sales ben je een structureel en meetbaar onderdeel van het realiseren en overtreffen van de dromen/ambities van je klant.

On- en offline LEVEL 3 sales geeft energie, het vergroot de klant- én de medewerkerstevredenheid en het verbetert het onderscheidend vermogen van jullie organisatie. Hiermee maak je het verschil en genereer je meer omzet met hogere marge.

Dit boek over de inmiddels ruimschoots beproefde LEVEL 3 filosofie, Commerciële LEVEL 3 Blueprint en executieroute geeft je naast theoretische inzichten ook praktische tips om LEVEL 3 sales direct te laten werken binnen je organisatie. Ga aan de slag met een nieuwe dagelijkse on- en offline teamroutine in LEVEL 3 sales. Want je weet: je groeit pas als je het toepast! Wat levert LEVEL 3 sales voor jullie organisatie op? En jezelf?

Specificaties

ISBN13:9789090345246
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:253
Uitgever:Mediatic DCR
Druk:1
Verschijningsdatum:14-7-2021

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LEVEL 3 IN SALES