Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Ben jij wel MerkWaardig genoeg?

In veel organisaties heerst een zogenaamde zesjescultuur. Kasper Klaarenbeek gaat in dit boek de strijd aan met deze slaapverwekkende middelmatigheid. Waarschuwing vooraf: dit is (dus) geen boek voor bange managers, maar voor hen die anders durven te zijn!

Hanneke Tinor-Centi | 16 september 2015 | 1-2 minuten leestijd

Wanneer je jezelf de vraag durft te stellen: ‘Ben ik wel MerkWaardig genoeg?’, dan is dit boek echt iets voor jou. Het boek daagt uit en inspireert tot nadenken en (de juiste) vragen te stellen. Kasper Klaarenbeek neemt je mee buiten de betreden paden, maar met respect voor de vertrouwde modellen die hun waarde hebben bewezen.

Het boek gaat vooral om de waarde van mensen achter het merk, over de kwaliteit van teams en passie voor samenwerken. Het biedt handvatten om dit zelf te ontdekken in plaats van kant en klaar voorgeschotelde kost. Het trekt de lezer uit zijn/haar comfortzone. De auteur heeft voor de vorm van een doe-boek gekozen, hetgeen aanzet tot actie. Door middel van opdrachten c.q. oefeningen en vragen, onderzoekt de lezer in eerste instantie zijn/haar eigen kwaliteiten, ambities en doelen. Vervolgens wordt er een ‘droomteam’ samengesteld en geleerd hoe te focussen, effectief te leren en die zaken te doen of juist te laten die de effectiviteit van het team versterken. Daarna komt het omgaan met verschillen van inzichten binnen een team aan bod. Ik heb zelden een boek gelezen dat managementmodellen zo toepasbaar maakt, juist door het feit dat je als lezer niet alleen maar ‘passief’ het boek kunt lezen. Met als doel te leren hoe jij en je team MerkWaardig worden. Mijn advies; ga aan de slag met dit doe-boek en ontdek het Merk JIJ! Verander je Waarde. Verras met je Merk. Een must voor unieke ondernemers en managers met passie.

Over Hanneke Tinor-Centi
Hanneke Tinor-Centi (1960), eigenaar van HT-C Communicatie en Marketing, tekstschrijver, boekrecensent en boekmarketeer.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden