Zelf dacht ik dat ik al best handig was met Adwords. Ik ben er al jaren mee bezig en de resultaten waren best redelijk. Bij het lezen van dit boekje ging er evengoed een wereld voor mij open. Het had al die jaren dus nog veel slimmer gekund. Maar daar kwam ik nu pas achter!
Het is mij dan wel niet gelukt om dit boekje in 60 minuten uit te lezen. Ik denk dat het er eerder 120 waren, maar dat waren dan wel 120 goed bestede minuten. Ik denk dat dit boekje de investering in tijd en geld dik waard is. Sterker nog. Volgens mij heb ik het er binnen één week al weer uit. En dat is voor menige Nederlandse ondernemer natuurlijk weer mooi meegenomen.
Tot mijn genoegen maken de auteurs het niet onnodig moeilijk omdat ze vrijwel geen gebruik maken van ingewikkelde kretologie of vakjargon. Als eenvoudige ondernemer snapte ik vrijwel direct wat ze mij probeerden uit te leggen. En ook dat is prettig, want dat schiet het lekker op met lezen. Als je alles drie keer moet lezen om het één keer te kunnen begrijpen word ik daar doorgaans niet echt vrolijk van. Inmiddels ligt het boekje op de hoek van mijn bureau om het er telkens weer even bij te kunnen pakken als ik weer even twijfel over wat nu te doen met mijn Adwordcampagnes. Want nu ik ontdekt heb dat ik met de tips in dit boekje betere resultaten behaal wil ik natuurlijk er wel uithalen wat erin zit. Om nog even op dat andere boekje over Analytics terug te komen. Als je dat nog niet hebt, bestel het er dan gelijk bij want dan kun je daar nog beter leren spotten welke kansen er nog zijn blijven liggen met Adwords en zie je nog beter hoeveel beter je campagnes draaien!
Heb jij al wel een website, en wil je graag meer resultaat behalen met die site? Dan wil ik dit boekje warm aanbevelen. De auteurs hebben duidelijk veel ervaring met Adwords en ik denk dat ze ook heel veel ervaring hebben om uit te leggen hoe het werkt. Want als ik het snap en er binnen een week al merkbaar betere resultaten mee behaal… Dan weet ik zeker, dan werkt het ook voor jou!
Over Fred Rutgers
Fred Rutgers, Retailexpert en trendwatcher, helpt ondernemers en hun medewerkers om weer plezier te krijgen in hun werk en meer rendement en groei te realiseren. Dat doet hij via persoonlijke coaching, boeken en blogs. Hij wordt regelmatig gevraagd als spreker over deze onderwerpen.