Wat telt bij dit soort boeken is niet de kwaliteit van het boek, maar wat jij er zelf mee doet. Tijdens het lezen heb ik concreet een paar verbeterpunten opgepakt, dus voor mij heeft het boek gewerkt. Omdat we allemaal continue moeten blijven verbeteren, is dit boek een prima lijstje met mogelijke verbeterpunten. Als je meer diepgang zoekt over hoe je dat punt dan het beste aanpakt, kun je altijd nog grijpen naar een werk dat het specifieke onderwerp in meer detail behandelt.
Wat ik miste in het boek is de levendigheid van concrete cases. Het is een theoretisch verhaal. Tip 24 leert je dat je je claims moet onderbouwen met overtuigend bewijs. Quaars vertelt daarin hoe ze voor testimonials klanten interviewt en doorvraagt om echt specifieke voorbeelden en concrete details te krijgen. Helaas is ze vergeten die in het boek of haar website te gebruiken.
Over Ger van den Buijs
Ger van den Buijs is eigenaar van FiveDolphins.com, creatief denker en oplossingsontwerper. Daarnaast is hij spreker en auteur van Forget Reach, Start Selling.