Lees verder
Anne Quaars is businesscoach, communicatie- en merkstrateeg. Ze is oprichter en eigenaar van De Beeldstrateeg en de Branding Business School.
Meer over Anne QuaarsExperttips voor nooit meer concurrentie
Positioneer jezelf onnavolgbaar met de UNIEK-methode en trek klanten aan die bij jou passen
Paperback Nederlands 2017 1e druk 9789492383853Samenvatting
Hoe trek je klanten aan die bij jou passen? Hoe word je gezien en onthouden, juist in een overvolle markt? Hoe maak je méér impact met het werk dat je doet? Hoe kun je jezelf onnavolgbaar positioneren, zodat je nooit meer concurrentie hebt? Je leest het in dit boek.
In dit boek krijg je 50 praktische tips met slimme marketing- en concurrentie-strategieën om met je bedrijf op te vallen in de markt. Je krijgt ideeën om van jouw expertise een lucratieve, bloeiende business te maken. Je leert naar boven te halen wat jou uniek, bijzonder en deskundig maakt en hoe je dat zo positioneert, dat geen klant er meer omheen kan. Tot slot lees je over krachtig leiderschap, moed, actie, veerkracht en doorzettingsvermogen.
Al deze ingrediënten zijn door Anne samengevoegd in de UNIEK-methode. Deze methode bestaat uit 5 stappen. Het begint altijd bij de binnenkant: bij jou. Van daaruit ga je bouwen: aan je bedrijfsconcept, aan je #1-positie, je gaat verbinding maken met je klant en je zorgt ervoor dat je voorop blijft lopen. Zodat je de klanten aantrekt die echt bij je passen en je nooit meer concurrentie hebt.
Inclusief online training t.w.v. €297, exclusief voor lezers van dit boek!
“Anne is een ZEER getalenteerde businesscoach, die met haar sprankelende persoonlijkheid haar klanten en de mensen om haar heen tot moedige en grootse acties inspireert.” - Laura Babeliowsky
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Anne Quaars
Inhoudsopgave
Inleiding
De UNIEK-methode
Unieke kenmerken bepalen
Tip 1. Leg een krachtig fundament voor een onderscheidend en inspirerend merk
Tip 2. Weet waarom je het doet
Tip 3. Definieer je merkwaarden
Tip 4. Herontdek je eigen verhaal
Tip 5. Definieer je eigen merkpersoonlijkheid
Tip 6. Ontdek je unieke talenten en volg je passie
Niet te vergelijken bedrijfsconcept bouwen
Tip 7. Zorg voor een onvergelijkbaar bedrijfsconcept
Tip 8. Breng de markt en concurrentie in beeld
Tip 9. Werk alleen met ideale klanten
Tip 10. Los een urgent probleem op
Tip 11. Bied een onweerstaanbaar resultaat
Tip 12. Daag je klant uit met een grote transformatie
Tip 13. Blijf weg bij wat er al is
Tip 14. Kies een verrassende benadering
Tip 15. Win-win-win3 met een fantastische prijsstrategie
Tip 16. Creëer een lucratief verdienmodel
Inspirerende #1 positie claimen
Tip 17. Wees zelf bereid om het allerbeste te geven
Tip 18. Breng een nieuwe beweging op gang
Tip 19. Zorg dat je #1 bent
Tip 20. Claim je domein als expert
Tip 21. Vertaal je impliciete kennis naar expliciete waarde
Tip 22. Wees baanbrekend
Tip 23. Ontwikkel je eigen methode
Tip 24. Onderbouw je claims met overtuigend bewijs
Tip 25. Test!
Tip 26. Geef éérst - onvoorwaardelijk
Tip 27. Sta jezelf toe om echt impact te hebben
Tip 28. Wees een leider
Tip 29. Zorg dat je klanten jou meer nodig hebben dan jij hen
Tip 30. Sta 1000% achter jezelf
Tip 31. Zaai twijfel over de alternatieven
Tip 32. Laat merken dat je gewild bent
Echte verbinding maken met je klant
Tip 33. Wees oprecht dol op je klanten
Tip 34. Ken je klant beter dan hij zichzelf
Tip 35. Spreek letterlijk de taal van je klant
Tip 36. Geef meer waarde dan de rest
Tip 37. Denk als de uitgever van je eigen merk
Tip 38. Bouw een community
Tip 39. Richt je marketing op symptomen
Tip 40. Verwerk bezwaren in je marketing
Tip 41. Bouw aan duurzame en loyale relaties met je klanten
Tip 42. Luister naar en co-creëer met je klanten
Tip 43. Maak content waarmee je het hart van je klant verovert
Krachtig voorop blijven lopen
Tip 44. Onderneem metéén actie
Tip 45. Omarm de haters
Tip 46. Word de beste versie van jezelf
Tip 47. Kijk vooruit en loop voorop
Tip 48. Durf te experimenteren, fouten te maken en op je bek te gaan
Tip 49. Blijf investeren in jezelf
Tip 50. Wees je eigen grootste fan
Nawoord
Over de auteur
Hoe nu verder?
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan