Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
paperbackEngels465 blz.9781352008791
4e druk
28-2-2020
Written by a highly regarded expert on entrepreneurship, this bestselling textbook provides an engaging and comprehensive overview of corporate entrepreneurship. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
paperbackEngels356 blz.9780470601747
1e druk
Succesvol ondernemen vraagt constante creativiteit. U moet in staat zijn om oplossingen te genereren en nieuwe producten of diensten voor snelveranderende markten te bedenken. Meer
paperbackEngels432 blz.9781035315536
1e druk
3-3-2023
This insightful Handbook scrutinizes alternative concepts and approaches to the dominant economic or industrial theories of innovation. Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
gebondenEngels544 blz.9781786436009
1e druk
28-6-2019
Offering a comprehensive review of contemporary research on inclusive innovation, chapters address the systemic, structural issues that present the 'grand challenges' of our time. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer
paperbackEngels234 blz.9780367668617
1e druk
30-9-2020
This book provides a comprehensive assessment of the global diffusion of the Revolution in Military Affairs (RMA) and its impact on military innovation trajectories in small states. Meer
gebondenEngels176 blz.9780787994594
1e druk
In deze fascinerende verkenning van een van de meest beroemde en innovatieve geesten ter wereld laat bestsellerauteur Alan Axelrod u zien hoe Edison echt was. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
gebondenEngels504 blz.9781405127912
1e druk
17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field. Meer
paperbackEngels182 blz.9781032703374
1e druk
9-7-2025
The world is at a critical juncture where our industrial and economic principles have to be reshaped. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
paperbackEngels440 blz.9780195341003
1e druk
21-2-2008
This book examines the results of a major study of innovation in organizations, calling into question most of the explanations of the innovation process that have been proposed in the past. Meer
paperbackEngels394 blz.9780199226467
1e druk
Dit boek verschaft een nieuw paradigma voor het managen van onderzoek in organisaties, alsmede over het op de markt brengen van nieuwe technologieën. Meer